عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با حضور معاون استاندار طرح راهداری زمستانه استان آغاز شد.


با حضور معاون استاندار طرح راهداری زمستانه استان آغاز شد.

طرح راهداری زمستانه استان گلستان همزمان با سراسر کشور با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان آغاز شد.

رزمایش طرح راهداری زمستانه در استان با رژه خودروهای پلیس راهور استان ، خودروهای امدادی و کمک رسانی هلال احمر ، ستاد مقابله با مدیریت بحران ، اداره کل راه و شهرسازی و آمبولانس های دانشگاه علوم پزشکی استان ، از مقابل جایگاه صبحگاه فرماندهی انتظامی استان آغاز شد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این مراسم طی سخنانی برقراری امنیت و رفاه حال مسافران و رانندگان وسایل نقلیه در جاده های استان را منوط به همت و مجاهدت شبانه روزی همه دست اندرکاران و نیروهای زحمتکش مجموعه طرح راهداری زمستانه استان دانست.
"علی اصغر طهماسبی" اظهار امیدواری کرد با هوشیاری پلیس راهور ناجا و همت سایر دستگاههای مرتبط با این طرح در زمستان سال جاری شاهد کاهش آمار تلفات نسبت به سالهای قبل ، در ابعاد جانی و مالی در سطح جاده های استان باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نیروی انتظامی در پیشانی امنیت جامعه قرار دارد خاطر نشان کرد : بالغ بر ۵۰۰ مأموریت سازمانی در چهارچوب وظایف نیروی انتظامی قرار دارد که این مأموریتها با تلاش شبانه روزی پرسنل جان برکف ناجا منتج به برقراری امنیت ، نظم و آرامش در جامعه می گردد.
معاون استاندار وجود نیروی انتظامی را نیاز اساسی یک جامعه آرمانی دانست و اظهار داشت : امروز به لطف الهی نام پلیس و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همانقدر که برای قانون شکنان و متخلفان ، وحشت آفرین است ، برای مردم ما آرامش بخش و ارمغان آور امنیت می باشد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1342
  • کد خبر : 306