عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح نمايشگاه يافته ها ي پژوهشي وعلمي خانواده بزرگ جهاد كشاورزي استان

با حضور معاون استاندار گلستان:

افتتاح نمايشگاه يافته ها ي پژوهشي وعلمي خانواده بزرگ جهاد كشاورزي استان

افتتاح نمايشگاه يافته ها ي پژوهشي وعلمي خانواده بزرگ جهاد كشاورزي استان

علی اصغر جباری در مراسم افتتاحيه وبازديد از نمايشگاه گفت : يكي از ويژگيهاي مهم و بارز اين نمايشگاه آن است كه مي توانست بدرستي مفهوم كاربردي شدن پژوهش ها را لمس كرد .

علي اصغر جباري اظهار داشت : چرا كه صدها يافته در حوزه شيلات ، منابع طبيعي ، دامپزشكي ، آبخيزداري ، اصلاح بذر و ... در قالب ارگانيك و ژنتيك عملياتي شده است .
به گفته وي ؛ مركز آموزش و تحقيقات جهاد كشاورزي استان يكي از مراكز كم نظير ، فني ، تخصصي و علمي است كه رسالت خطيري را بعهده دارد چرا كه مهمترين اولويت سند توسعه استان بر محور كشاورزي استوار است.
وي افزود : همه بايد تلاش كنيم تا يافته هاي پژوهشگران و محققان در قالب شركتهاي دانش بنيان سازمان داده شود چون مي توان از فرصتهاي ثبت يافته ها و اختراعات بهره جست و هم از حمايت هاي مادي و معنوي پارك علم و فناوري استفاده كرد.
معاون استاندار گلستان تصريح كرد : با توجه به نمونه خط توليد تبديل كنسانتره كلزا به مواد پروتئيني كه در اين نمايشگاه در معرض ديد قرار گرفته بود مي توان متناسب با نيازها و اولويتها بدنبال تحقيقات كاربردي بصورت كاربردي و عملياتي حركت كرد .
همزمان با آغاز هفته پژوهش به منظور ارائه دستاوردهاي تحقيقاتي و علمي در اين هفته، نمايشگاه يافته هاي علمي و فناوري جهاد كشاورزي استان از24 لغايت 27 آذرماه برگزار مي گردد.
اين نمايشگاه در هفته پژوهش (24-27) آذرماه از ساعت 9:30 لغايت 14:30 در مركز تحقيقات كشاورزي و منابع طبيعي استان داير مي باشد.
گفتني است مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه همزمان با آغاز هفته پژوهش با حضور مقامات استاني، مديران و معاونان سازمان جهاد كشاورزي ، در مركز تحقيقات كشاورزي و منابع طبيعي استان گلستان برگزار شد.


تأیید کننده خبر : jafari
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1366
  • کد خبر : 310