عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بانوان حضوری فعال و سازنده درحوزه هاي مختلف سازمان ها دارند

مدير كل بانوان گلستان در دیداربا مدیر کل و بانوان شاغل اداره كل راه آهن شمال شرق ۲:

بانوان حضوری فعال و سازنده درحوزه هاي مختلف سازمان ها دارند

بانوان حضوری فعال و سازنده درحوزه هاي مختلف سازمان ها دارند

مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري گلستان در دیدار صمیمانه با مدیر کل و بانوان شاغل اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ در محل دفتر مديريت گفت : بانوان ايران اسلامي حضوری فعال و سازنده در حوزه هاي مختلف علمي ، اجتماعي و فرهنگي در سازمان ها دارند.

دکترکلثوم غفاری توران به ابعاد مختلف حضور زنان در جامعه پرداخت و اظهار داشت: بانوان مدیران مقتدر و کارآمدی هستند که در هر عرصه ای که وارد می شوند، توانمدیریتی خود را به خوبی نشان می دهند .

وی افزود: زنان ، مدیر برنامه ریزی ، اقتصادی و مدیر بحران هستند ، حتی در خانه بهترین شکل مدیریت از بانوان به ظهور می رسد،انسجام خانواده در گروه مدیریت خوب زنان است .

دكتر غفاري ادامه داد: نقش زنان در جامعه و پيشبرد اهداف سازمانها و پاي كار آمدن آنان پا به پاي مردان نشان از مشاركت آنان در حوزه هاي مختلف اجتماعي است .

غفاري به برنامه‌هاي هفته زن در استان نيز اشاره و اضافه كرد : یکی از اهداف ما بالا بردن روحیه شادابی و سلامت بانوان است ، بویژه برای بانوان شاغل که کمتر فرصت پیدا می کنند لذا تور تفريحي با قطار گردشگري برنامه هايي فرهنگي ورزشي ،گردهمايي و جشن متمركز ويژه بانوان دستگاه‌هاي اجرايي ادارات گلستان در اسفندماه سال جاري در پارك بانوان شهر گرگان برگزار خواهد شد.

وي حضور فعال بانوان اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ را در حوزه هاي عفاف و حجاب ، امر به معروف و نهي از منكر و فعاليتهاي فرهنگي و ... خوب ارزيابي نمود و نشان از توانمندي بانوان اين اداره دانست .

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ ، مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري با مدير كل و بانوان اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ در محل دفتر مديريت ديدار نمود.

در اين ديدار مدير كل راه آهن شمال شرق ۲ گزارشي از اقدامات اين اداره كل عنوان نمود وگفت : بانوان همواره بازوان سازمانها در حوزه هاي مختلف مي باشند.

محمد رضا قرباني ادامه داد : انقلاب اسلامي با بهره‌گيري از تعاليم نوراني اسلام، جايگاه و نقشي والا و مهم براي زنان در نظر گرفته است و زنان ايران اسلامي همواره در تمامي زمينه ها علمي ، فرهنگي و اجتماعي افتخار آفرين اند.

در اين نشست صميمي بانوان فرهيخته اين اداره كل به بيان نقطه نظرات خود پرداختند .

بانوان حضوری فعال و سازنده درحوزه هاي مختلف سازمان ها دارند

 

بانوان حضوری فعال و سازنده درحوزه هاي مختلف سازمان ها دارند

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 684
  • کد خبر : 31157