عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مدیرکل بانوان گلستان در نشست وزیر دادگستری با مدیران کل بانوان استانها


حضور مدیرکل بانوان گلستان در نشست وزیر دادگستری با مدیران کل بانوان استانها

حضور مدیرکل بانوان گلستان در نشست وزیر دادگستری با مدیران کل بانوان استانها

دکتر کلثوم غفاری توران مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در نشست وزیر دادگستری با مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری های سراسر کشورشرکت کرد .
به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در نشست صمیمانه مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری های سراسر کشور در محل این وزارتخانه افزود: اهمیت بحث تغذیه و بهداشت و دیگر موارد مربوط به کودک، بحث امروز کشور است اما اینکه به کودک برای رشد شخصیت بعنوان عنصر انسانی دارای ویژگی های ممتاز احترام می گذاریم برای آینده او بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
وزیر دادگستری خطاب به مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری های سراسر کشور، گفت: خانم ها در بحث مدیریت، میدان دار هستند و این مسئله یعنی پیگیری حقوق کودک در استان ها هم جای مانور خوبی دارد.
وی در بیان اهمیت کار مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری ها، این کار را سخت و مردانه دانست که حتی از مردها هم بر نمی آید و افزود: این کار بزرگ و مردانه جز خانم ها از شخص دیگری برنمی آید
پورمحمدی با تاکید بر مهم بودن شان دفاتر استانداری ها، خاطرنشان کرد: استاندار جای رئیس جمهور می نشیند نه وزارت کشور و از این رو دفاتر استانداری ها، واحد هماهنگ و هدایت کننده همه موضوعات مرتبط در آن حوزه هستند؛ بعنوان نمونه دفتر امور بانوان و خانواده مسئول امور بانوان و خانواده همه دستگاه های موجود در استان است.
به گزارش ایرنا، مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک با همکاری وزارت کشور ، مرجع متناظر را در دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری ها راه اندازی کرده است که این دفاتر در سال گذشته فعالیت های بسیار موفقی در زمینه حقوق افراد داشته اند.

حضور مدیرکل بانوان گلستان در نشست وزیر دادگستری با مدیران کل بانوان استانها


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 937
  • کد خبر : 32700