عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دوره آموزشی توانمند سازی زنان برگزار شد


دوره آموزشی توانمند سازی زنان برگزار شد

دوره آموزشی توانمند سازی زنان  برگزار شد

مدیرکل دفتر اموربانوان وخانواده استانداری گلستان گفت : فاز اول دوره آموزشی توانمند سازی زنان ویژه مشاورین و کارشناسان بانوان استانداریها و فرمانداریهای تابعه  برگزار شد.

فائزه عبداللهی افزود: براساس رسالت دفتر اموربانوان وخانواده مطابق با سند چشم انداز توسعه وطرح تحرک ابلاغی از وزارت کشور مبنی بر توانمندسازی زنان وارائه آموزش های تخصصی به کارشناسان امور بانوان و همچنین مشاورین فرمانداران و مدیران در امور زنان؛ دوره آموزشی توانمند سازی زنان برگزار شد.

به گفته وی ، در پی تلاش های مجدانه دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مبنی برتصویب دوره آموزشی توانمندسازی ویژه مشاورین اموربانوان فرمانداری ودستگاه های اجرایی درکارگروه پژوهش تحول وفناوری؛ برای اولین باراین دوره ازسوی دفترآموزش و پژوهش همراه با اعطای گواهینامه خواهد بود.

وی یاد آور شد : ازآنجا که هيچ جامعه اي توسعه نمي يابد مگر آنكه به توسعه منابع انساني خود پردازد و زنان به عنوان نیمی از سرمایه جامعه و همچنین پرورش دهنده نیمه دیگر جامعه نقشی اساسی در پیشبرد اهداف متعالی جامعه بر عهده دارند می توان هدف از برگزاری این دوره را با بهره گیری از اساتید مجرب دانشگاهی ارتقای توانمندی های زنانی دانست که درفرمانداری های تابعه استان به عنوان سکان دار امور زنان فعالیت می کنند و بدیهی است افزایش توانمندی و قدرت خلاقیت و مدیریت آنان ، افزایش توانمندی مجموعه مشاوران امور زنان در ادارات شهرستانی را در پی خواهد داشت.

وی اذعان داشت : در این دوره 28 ساعته , تعاریف توانمندسازی کارکنان ، مبانی توانمندسازی زنان؛ روشهای ارتقاء مهارتهای روانی ادراکی زنان شاغل؛تکنیک های توانمندسازی زنان شاغل و مدیریت خلاق زنان در هزاره سوم از مهمترین موضوعاتی بود که به آن پرداخته شد.

گفتنی است دوره آموزشی توانمند سازی مشاورین در دو فاز شامل مشاورین امور زنان فرمانداری های تابعه و مشاورین امور زنان دستگاه های اجرایی برگزار می گردد که فاز اول در مهر و آبان انجام شد و فاز بعدی تا پایان سال جاری اجرایی خواهد شد.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 2899
  • کد خبر : 3272