عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » يكسان سازي پرداخت حقوق و دستمزد در شهرداريها از طریق توسعه سیستمهای نرم افزاری

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خبر داد:

يكسان سازي پرداخت حقوق و دستمزد در شهرداريها از طریق توسعه سیستمهای نرم افزاری

يكسان سازي پرداخت حقوق و دستمزد در شهرداريها از طریق توسعه سیستمهای نرم افزاری

جلسه بررسی، ارتقاء و بهبود و همچنین بررسی نقاط ضعف و قوت سیستم هاي نرم افزاری مالی و اداري و همچنين شهرسازي در شهرداریهای استان با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان، نماینده شرکت های مرتبط و دیگر مدعوین در محل دفتر امور شهری و شوراها برگزار گردید.

 محمد حمیدی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت بکارگیری و ارتقاء سیستم هاي نرم افزاری در شهرداریها گفت: شرکتهای ذیصلاح طراح و سرویس دهنده در حوزه هاي شهرسازي ( صدور پروانه ، ماده 100 و ماده 77 و... ) و در حوزه اداري و مالي ( محاسبات درآمد و تهيه فيشهاي پرداختي و... ) موظفند: موانع و مشكلات اجرايي نرم افزار خود را در شهرداريها بررسي و به استانداری ارائه نمایند که در صورت عدم ارائه در مهلت تعیین شده ؛ با آنان قطع همکاری خواهد شد.
 وی افزود: تلاش داریم با توسعه و تکمیل نرم افزارهای مورد استفاده در سیستم کاری شهرداریها ؛ در خصوص يكسان سازي پرداخت احقوق و دستمزد در كليه شهرداريهاي استان با ارائه پيشنهاد مشخص و اجرايي؛ گامهای اجرایی وجدی موثری را در سال جاری برداریم.
 حمیدی در خاتمه همچنین خاطر نشان کرد که از تمامی شهرداریهای استان انتظار است به نحو صحیح و دقیق با اجرای این پروژه بسیار مهم زیرساختی همکاری و هماهنگی مستمر با استان و همچنین شرکتهای طراح نرم افزارها جهت بهبود بیش از پیش کار داشته باشند.

 

 

يكسان سازي پرداخت حقوق و دستمزد در شهرداريها از طریق توسعه سیستمهای نرم افزاری

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 597
  • کد خبر : 33510