عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » علیرغم اقدامات خوب گذشته ، گلستان با مشکلات زیادی مواجه است

معاون عمرانی استاندار گلستان:

علیرغم اقدامات خوب گذشته ، گلستان با مشکلات زیادی مواجه است

علیرغم اقدامات خوب گذشته ، گلستان با مشکلات زیادی مواجه است

معاون عمرانی استاندار گلستان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وجود مشکلات و معضلات فراوان در استان ، تصریح کرد: اگر چه اقدامات و فعالیت‌های مطلوبی در گذشته تاکنون انجام شده است اما همچنان این استان با مشکلات ومعظلات بسیار مواجه است.

رضا مروتی گفت : تحریم‌ها و رکود اقتصادی پیشرفت و بهبود پروژه های عمرانی در کشور و از جمله استان گلستان را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

وی در ادامه معضل نیمه تمام ماندن پروژهای عمرانی در استان را یکی از مهم‌ترین مشکلات استان برشمرد و افزود: متاسفانه مشکل تزریق قطره چکانی اعتبارات به برخی از پروژه های مهم عمرانی استان از جمله مهمترین مشکلاتی هستند که باید با همفکری و تعامل برطرف شوند.

مروتی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و همبستگی در استان تصریح کرد: انتظار هست در آستانه سفر ریاست محترم جمهور به استان و هیات همراه و پس از آن ، درجلسات حرمت‌ها و احترام‌ها حفظ شود و از بیان الفاظ نادرست و ناشایسته نسبت به مسئولان استانی و کشوری خودداری شود.

وی سفر نمایندگان دولت را زمینه و مقدمه‌ای برای سفر رئیس جمهور به استان و بررسی مشکلات و چالش‌ها از نزدیک دانست وگفت: مقدمات سفر رئیس جمهور به استان در حال آماده سازی است و در آینده ای نزدیک شاهد حضور رئیس جمهور و هیات محترم دولت در استان و افتتاح پروژه های مهمی همچون راه آهن ترکمنستان-اینچه برون با حضور روسای جمهوری کشورهای همسایه خواهیم بود.

مروتی وحدت و همبستگی را نیاز اساسی استان دانست و گفت: با روی کار آمدن دولت جدید و تغییر نگاه‌ها به ایران باید کینه و دشمنی را کنار گذاشت و مهر و محبت و وحدت را در راس امور قرار داد تا بتوانیم حول محور ولایت فقیه توسعه و آبادانی را در نظام رقم بزنیم.

وی در خاتمه با بیان اینکه در مدت یکسال گذشته اقدامات خوبی جهت پیگیری بسیاری از امورات کاری انجام شده است افزود: در طول این مدت مسئولان کشوری ، استانی و مردم عزیز استان را بر سه اصل کار حقوقی، کارشناسی و قانونی قانع کرده ایم و بر همین اساس نیز تلاش خواهیم کرد که مشکلات را برطرف نمائیم.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 911
  • کد خبر : 3586