عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راهکار های پیشگیری از آسیب های اجتماعی زنان بررسی شد


راهکار های پیشگیری از آسیب های اجتماعی زنان بررسی شد

راهکار های پیشگیری از آسیب های اجتماعی زنان بررسی شد

در راستای استفاده از ظرفیت زنان در عرصه اجتماعی و ارائه راهکار های پیشگیری از آسیب های اجتماعی زنان جلسه ای با حضور مدیر کل امور بانوان خانواده استانداری , معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در سالن اجتماعات معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان برگزار شد.

 در این نشست مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خاطر نشان کرد: آنچه می تواند کمک کند در بحث کاهش آسیب های اجتماعی زنان آموزش و آگاه سازی با توجه به سنین مختلف است.

 فائزه عبداللهی ضمن اشاره به "ماده 230 برنامه پنجم توسعه" که تاکید بر تحکیم بنیان خانواده , پیشگیری از آسیبهای اجتماعی , تامین اجتماعی , اوقات فراغت و ...دارد ,گفت : بر اساس برنامه عملیاتی نظام تحرک سال 93 ابلاغی از وزارت کشور، تشکیل گروه کاری با موضوع "پیشگیری از آسیبهای اجتماعی زنان( طلاق ,خودکشی ,اعتیاد,عفاف و حجاب و ...)" یکی از الویت های فعالیت دفتر امور زنان و خانواده استان قرار گرفت.

 فائزه عبداللهی تاکید کرد :به منظور کاهش آسیبهای اجتماعی حوزه زنان , بحث مشاوره و مددکاری وبکارگیری افراد متخصص در این زمینه , بحث آموزش پیش از ازدواج, تامین امنیت اقتصادی زنان سرپرست خانوار ,تدوین اوقات فراغت زنان لازم است جدی گرفته شود.

 با اشاره به اینکه اگرزن دریک خانواده آسیب ببیند خانواده تخریب خواهد شد خاطر نشان کرد : باید از فضاهای موجود و فرصتهایی که در اختیار دستگاه‌های متولی امر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و فرهنگی است، بهترین بهره و نتیجه را گرفت.

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 7167
  • کد خبر : 3634