عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شرکت اتباع افغانستانی مقیم استان در یازدهمین جشنواره اقوام ایران زمین


شرکت اتباع افغانستانی مقیم استان در یازدهمین جشنواره اقوام ایران زمین

شرکت اتباع افغانستانی مقیم استان در یازدهمین جشنواره اقوام ایران زمین

 به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان ؛اتباع خارجی همانند سالهای گذشته با هدف بالا بردن امید به زندگی ،ایجاد انگیزه و تشویق جوانان افغانستانی متولد شده در ایران جهت آشنایی با آداب و رسوم و صنایع دستی سرزمین خویش اقدام به دریافت غرفه در یازدهمین جشنواره اقوام ایران زمین (13 لغایت 22 شهریور ماه گرگان – گنبد) کردند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان گلستان در این زمینه گفت:تجربه سالهای گذشته نشان داد که جوانان متولد شده در ایران که هیچ آشنایی و ایده ای از زادگاه پدرانشان نداشتند بعد ازشرکت در اینگونه جشنواره ها با تلاش، تحقیق و جستجو بدنبال فرهنگی که سالها از آن مغفول مانده بودند رفته و سعی در برقراری ارتباط و فراگیری آن داشتند.

مهدی دهرویه افزود: شور و نشاط و اشتیاق ایجاد شده در این جوانان و سایر اتباع خارجی مقیم استان موجب گردید تا علاوه بر دریافت غرفه در یازدهمین جشنواره شهرستان گرگان، غرفه ای نیز در شهرستان گنبد کاووس به اتباع خارجی مقیم آن شهرستان اختصاص یابد.

وی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم تا با تلاشهایی که انجام می شود، بتوانیم انگیزه لازم برای بازگشت و بازسازی کشورشان را در این جوانان ایجاد نمائیم.

شرکت اتباع افغانستانی مقیم استان در یازدهمین جشنواره اقوام ایران زمین

 

 

 


 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .