عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست شورای راهبردی زنان دفاع مقدس در گلستان

با حضور رئیس سازمان حفظ آثار و نشر مشارکت زنان در دوران دفاع مقدس برگزارشد

نشست شورای راهبردی زنان دفاع مقدس در گلستان

نشست شورای راهبردی زنان دفاع مقدس در گلستان

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در نشست شورای راهبردی زنان دفاع مقدس ضمن گرامیداشت ایام محرم و هفته دفاع مقدس گفت : استان گلستان ، ایران کوچکی است متشکل از اقلیت ها ، اقوام و طوایف مختلف کهخدا را شکر این استان در سایه همدلی و همزبانی که در بین زنان و مردان است در همه عرصه ها چه در عرصه های سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی و چه در عرصه های مذهبی وفرهنگی پیشتاز بوده و حرفی برای گفتن دارد .

دکترکلثوم غفاری توران دراین نشست که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور دکترمریم مجتهد زاده رئیس سازمان حفظ آثار و نشر مشارکت زنان در دوران دفاع مقدسبرگزارشد، با اشاره به اجلاسیه چهار شهید استان گلستان یاد آور شد : ذیل اجلاسیه چهار هزار شهید استان که قریب به دوسال فعالیت داشت کمیته بانوا ن شکل گرفت که فعالیت های مختلف فرهنگی در سراسر استان از جمله محافل قرآنی ،محافل شعر، ایستگاههای مختلف صلواتی و مراسم با شکوه یاد واره 13 شهیده استان که در امامزاده عبدالله گرگان برگزار کرد.

وی بیان داشت : استان گلستان با وجود 13 شهیده دفاع مقدس و 23 شهیده منا ، 36 بانوی شهید دارد که به زندگی نامه ی 13 شهیده استان پرداخته شده وضروری است به زندگینامه شهدای منا نیزپرداخته شود بویژه زندگینامه شهید شاخص سال مرحوم شهیده مرجان ناز قلیچی .

غفاری در ادامهگفت : از دیگر برنامه های زیبای فرهنگی که23 اسفند سال 95 در استان شکل گرفت حرکت یکپارچه و نمادین دیدار همزمان 1727 مادر بزرگوار شهید در سراسر استان در روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز گرامیداشت مقام مادر و روز زن بود . که دراین دیدارها مشکلات مادران بزرگوار شهدا مطرح و با حضور مسئولین جهت رفع آن تمهیداتی اندیشه شد که بسیار مثمر ثمر واقع شد .

شایان ذکر است : نشست شورای راهبردی زنان دفاع مقدس با حضور و سخنرانی دکترمریم مجتهد زاده ریاست محترم سازمان حفظ اثار و نشر کشارکت زنان در دوران دفاع مقدس ویژه بانوان فرهیخته ، مشاورین امور بانوان دستگاههای اجرایی استان و مشاورین و کار شناسان امور بانوان شهرستان های تابعه از سوی اداره کل حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس استان و با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در سالن جلسات تپه نور الشهداء گرگان برگزار شد.



تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 662
  • کد خبر : 37887