عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

استاندار گلستان در گردهمایی منطقه ای عهد حضور ائمه جمعه کشور؛

سرمایه گذاری 166 همتی دولت سیزدهم در گلستان

سرمایه گذاری 166 همتی دولت سیزدهم در گلستان استاندار گلستان با اشاره به پایین بودن رقم تولید ناخالص استان در ابتدای دولت سیزدهم گفت: رقم تولید ناخالص استان (GDP) در سال پایه 56 هزارمیلیاردتومان بوده است که در افق 1404 با سرمایه گزاری حداقل 225 هزارمیلیارد تومانی در بخش های کشاوزی، صنعت و خدمات به حداقل 112 هزارمیلیاردتومان خواهد رسید. از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون بیش از 166.5 همت پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در استان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
کد خبر: 111785
استاندار گلستان در دیدار رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با نماینده ولی فقیه در استان؛

گلستان دومین استان امن برای سرمایه گذاری است

گلستان دومین استان امن برای سرمایه گذاری است     استاندار گلستان با اعلام این خبر گفت: براساس اعلام تیم اقتصادی دولت سیزدهم، استان گلستان دومین استان امن برای سرمایه‌گذاری است.
کد خبر: 111784

برخورد با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان قاطعانه است

برخورد با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان قاطعانه است   نشست استاندار گلستان با دست‌اندرکاران برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
کد خبر: 111777
استاندار گلستان در نخستین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان؛

در گلستان هیچ کمپ ترک اعتیاد غیر مجازی وجود ندارد

در گلستان هیچ کمپ ترک اعتیاد غیر مجازی وجود ندارد   استاندار گلستان گفت: با همت تمام اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر استان هیچ مرکز اقامتی ترک اعتیاد غیر مجازی در استان وجود ندارد.
کد خبر: 111778

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  استاندار گلستان طی پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: 111779
استاندار گلستان در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان؛

صعود ۱۶ رتبه‌ای گلستان در قبولی کنکور

صعود ۱۶ رتبه‌ای گلستان در قبولی کنکور   استاندار گلستان گفت: با اعلام ارزیابی قبول شدگان کنکور سراسری گذشته استان گلستان از رتبه ۲۷ به ۱۱ ارتقا یافت.
کد خبر: 111755
استاندار گلستان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان؛

وحدت موجود در استان منجر به نتایج امید آفرین شده است / مدیران مدافع حقوق مردم باشند

وحدت موجود در استان منجر به نتایج امید آفرین شده است / مدیران مدافع حقوق مردم باشند   استاندار گلستان خطاب به تمامی مدیران استانی اظهار کرد:  مدیران مدافع حقوق مردم باشند و هیچ کدام از مدیران در هر سطحی حق ندارند به هر دلیلی منافع مردم را به خطر بندازند.
کد خبر: 111780

توجه به گسترش شبکه توزیع در کنار تولید محتوا در فضای مجازی ضروری است

توجه به گسترش شبکه توزیع در کنار تولید محتوا در فضای مجازی ضروری است  نخستین جلسه شورای فضای مجازی استان به ریاست استاندار گلستان برگزار شد.
کد خبر: 111781

رژیم صهیونیستی تنبیه شد

رژیم صهیونیستی تنبیه شد   مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان به مناسبت روز ارتش با حضور استاندار گلستان برگزار شد.
کد خبر: 111782

استاندار گلستان در پیامی روز ارتش را تبریک گفت

استاندار گلستان در پیامی روز ارتش را تبریک گفت   به مناسبت فرارسیدن روز ارتش استاندار گلستان طی پیامی این روز را تبریک گفت.
کد خبر: 111783
مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان خبر داد ؛

کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات   مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان خبر از کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات کشور داد و گفت: استان گلستان با 96 درصد پاسخگویی بالاترین درصد پاسخگویی را در بین استانداری های سراسر کشور کسب کرده است.
کد خبر: 111686
ظهر امروز انجام شد:

آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان برگزار شد     ظهر امروز آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با حضور سیدمهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، شهردار گرگان، مدیران کل عضو شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان و کارکنان راه و شهرسازی گلستان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد. سیدمهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ابتدای این مراسم
کد خبر: 111773

گام های اساسی برای رفع مشکلات روستای گردشگری زیارت

گام های اساسی برای رفع مشکلات روستای گردشگری زیارت     جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح جامع گردشگری روستای زیارت در راستای پیگیری مصوبات پنجمین جلسه کارگروه فرا قوه‌ای مبارزه با زمین‌خواری مبنی بر تهیه و تصویب طرح جامع گردشگری منطقه زیارت به منظور بررسی‌های تکمیلی در خصوص آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در ارتباط با ساخت و سازهای غیر مجاز در این منطقه و برخی دیگر از نقاط استان در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان برگزار شد.
کد خبر: 111772

پیام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان به مناسبت روز پاکبان

پیام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان به مناسبت روز پاکبان     سیدمهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان به مناسبت روز پاکبان پیامی صادر کرد. متن این پیام به این شرح است:
کد خبر: 111771

کمیسیون کارگری باید زمینه‌ساز تحقق شعار سال باشد

کمیسیون کارگری باید زمینه‌ساز تحقق شعار سال باشد   معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت : کمیسیون کارگری استان باید بستر تحقق فرمان مقام معظم رهبری در نام‌گذاری شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» را فراهم آورد.  
کد خبر: 111752

ارزیابی عملکرد یکی از اقدامات اساسی در افزایش کارایی و بهبود عملکرد است

ارزیابی عملکرد یکی از اقدامات اساسی در افزایش کارایی و بهبود عملکرد است در جلسه‌ای به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور مدیران ستاد این معاونت، عملکرد فرمانداران استان در حوزه تخصصی سیاسی امنیتی و اجتماعی، بررسی و ارزیابی شد.  
کد خبر: 111750

گسترش مواد مخدر و شیوع اعتیاد، یکی از عرصه‌های نبرد غیر مستقیم دشمنان با ایران اسلامی است

گسترش مواد مخدر و شیوع اعتیاد، یکی از عرصه‌های نبرد غیر مستقیم دشمنان با ایران اسلامی است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت : دشمن صهیونیستی به کنسولگری ما و خاک ما به شکل مستقیم حمله کرد و در جواب این جسارت، غیورمردان ایران اسلامی در سپاه پاسداران نیز مستقیم پاسخ سختی به او دادند که موجب افتخار ملی و سرافرازی ایران اسلامی و خواری دشمنان شد.  
کد خبر: 111746

تحقق ماده ۱۶واحداث کمپ نگهداری معتادان متجاهربرای رهایی آسیب دیدگان درشرق گلستان

تحقق ماده ۱۶واحداث کمپ نگهداری معتادان متجاهربرای رهایی آسیب دیدگان درشرق گلستان جلسه‌ هم اندیشی سید علی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با فرمانداران شرق استان گلستان در راستای تکمیل مرکز ماده ۱۶ ویژه ساماندهی ، معتادان متجاهر شرق استان گلستان در محل فرمانداری گنبد کاووس برگزار شد.  
کد خبر: 111681
فرمانداری مراوه تپه

«تسهیل، تسریع و تکریم» تاکید استاندار برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال

«تسهیل، تسریع و تکریم» تاکید استاندار برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت : «تسهیل، تسریع و تکریم» ۳ اصل مورد تاکید دکتر زنگانه استاندار معزز برای تحقق مشارکت مردم در شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» است که باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.  
کد خبر: 111566

اولین جلسه عملیاتی ۷ سند بخشی از اسناد ۳۰ گانه چشم‌انداز استراتژیک استان برگزار شد

اولین جلسه عملیاتی ۷ سند بخشی از اسناد ۳۰ گانه چشم‌انداز استراتژیک استان برگزار شد  اولین جلسه عملیاتی ۷ سند بخشی از اسناد ۳۰ گانه استراتژیک استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.  
کد خبر: 111564

امنیت، آسایش و آرامش کنونی جامعه در سایه ازخودگذشتگی شهدا به وجود آمده است

امنیت، آسایش و آرامش کنونی جامعه در سایه ازخودگذشتگی شهدا به وجود آمده است معاون سیاسی استاندار گلستان به همراه فرماندار مینودشت با خانواده شهید والامقام فرامرزی و اسدالله پور دیدار و گفت‌وگو کرد.  
کد خبر: 111480
فرمانداری مینودشت

صدا و سیمای گلستان در مشارکت بالای گلستانی‌ها در انتخابات نقش راهبردی داشت

صدا و سیمای گلستان در مشارکت بالای گلستانی‌ها در انتخابات نقش راهبردی داشت   معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت : صدا و سیمای گلستان در مشارکت بالای گلستانی‌ها در انتخابات نقش راهبردی داشت و کسب رتبه سوم مشارکت مرهون بستر سازی مناسب رسانه استانی بود.  
کد خبر: 111433

صدور اعتبارنامه نمایندگان منتخب گرگان و آق قلا در مجلس دوازدهم

صدور اعتبارنامه نمایندگان منتخب گرگان و آق قلا در مجلس دوازدهم اعتبارنامه ۲ نفر از نمایندگان منتخب در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا صادر شد.
کد خبر: 111744
فرمانداری گرگان

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با فرماندار شهرستان رامیان

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با فرماندار شهرستان رامیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان طی نشستی با فرماندار شهرستان رامیان دیدار و گفتگو کرد.  
کد خبر: 111739
فرمانداری رامیان

راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درعلی آبادکتول برگزارشد

راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درعلی آبادکتول برگزارشد   مقام عالی دولت در شهرستان تاکید کرد : اقدام مقتدرانه و تلافی جویانه غیور مردان سپاه همیشه سرافراز در حمله موشکی و پهپادی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، پیروزی بزرگ و غرورآفرینی بود که نه تنها کام ملت ایران بلکه همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه نستوه را شیرین کرد.
کد خبر: 111741
فرمانداری علی آباد کتول

اعلام انزجار مردم شهرستان گمیشان از جنایات رژیم جعلی و کودکش اسرائیل

اعلام انزجار مردم شهرستان گمیشان از جنایات رژیم جعلی و کودکش اسرائیل  نمازگزاران مومن و همیشه در صحنه سیمین شهر ضمن اعلام انزجار خود از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی مراتب شادی و قدردانی و حمایت خود را از عملیات «وعده صادق» اعلام کردند.
کد خبر: 111732
فرمانداری گمیشان
فرماندار گرگان در جلسه مجمع بسیج شهرستان؛

رسانه‌های داخلی ابزار قدرتمند دوام و قوام انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هستند

رسانه‌های داخلی ابزار قدرتمند دوام و قوام انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هستند فرماندار شهرستان گرگان، با اشاره به نقش مهم و اثربخش رسانه‌ها در تعالی انقلاب اسلامی و محور مقاومت، اضافه کرد: رسانه‌های داخلی ابزار قدرتمند دوام و قوام انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هستند.
کد خبر: 111719
فرمانداری گرگان

جلسه امکان سنجی آموزش های فنی و حرفه ای در بخش بهاران برگزار شد

جلسه امکان سنجی آموزش های فنی و حرفه ای در بخش بهاران برگزار شد در راستای افزایش سطح توانایی و مهارت، جلسه امکان سنجی آموزش های فنی و حرفه ای در بخش بهاران برگزار شد.
کد خبر: 111718
فرمانداری گرگان

جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات بخش بهاران با حضور فرماندار گرگان

جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات بخش بهاران با حضور فرماندار گرگان جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات دستگاه‌های خدمات رسان بخش بهاران با حضور فرماندار شهرستان گرگان برگزار شد.
کد خبر: 111721
فرمانداری گرگان
با حضور فرماندار شهرستان گرگان:

یک دستگاه بکهو لودر تحویل دهیاری روستای تقی آباد گردید

یک دستگاه بکهو لودر تحویل دهیاری روستای تقی آباد گردید به منظور توانمندسازی خدمات رسانی به مردم، ایجاد منابع درآمد پایدار، رونق اقتصاد، ایجاد اشتغال روستایی، تامین و تجهیز نوسازی و تقویت ماشین‌آلات عمرانی مورد نیاز دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی دهیاری‌های استان، یک دستگاه بکهو لودر تحویل دهیاری روستای تقی آباد گردید.
کد خبر: 111717
فرمانداری گرگان

دیدار فرماندار در راستای پیگیری مشکلات حوزه آب گرگان با وزیر نیرو

دیدار فرماندار در راستای پیگیری مشکلات حوزه آب گرگان با وزیر نیرو فرماندار گرگان و منتخب مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در راستای پیگیری موضوع تامین پایدار آب آشامیدنی شهرستان گرگان  با وزیر نیرو دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: 111745
فرمانداری گرگان
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری:

شعار هفته سلامت ۱۴۰۳ "سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت" نام گذاری شده است

شعار هفته سلامت ۱۴۰۳ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرگز ، اولین جلسه کارگروه سلامت و امنيت غذایی شهرستان با حضور طهماسبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ، بخشداران وجمعی از مسئولین و مدیران شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: 111713
فرمانداری بندرگز

در حمایت از جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۱۲ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است

در حمایت از جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۱۲ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرگز ،جلسه شورای هماهنگی بانک ها و اشتغال با حضور زاهدی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: 111711
فرمانداری بندرگز
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

اتمام طرح تدقیق حریم گسل های شهر گرگان

اتمام طرح تدقیق حریم گسل های شهر گرگان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: طرح تعیین حریم گسل های شهر گرگان که با هدف تهیه نقشه حریم گسل شهر گرگان برای مدیریت ساخت و ساز در نقاط حساس و کاهش خطرپذیری در محدوده ها این شهر اجرا شده بود به اتمام رسید.
کد خبر: 111747
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان؛

همه مجوزهای کسب‌ وکارها باید به مجوز الکترونیکی تبدیل شود

همه مجوزهای کسب‌ وکارها باید به مجوز الکترونیکی تبدیل شود روح اله صلبی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: صاحبان کسب‌وکارها تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال‌ جاری فرصت دارند برای دریافت مجوزالکترونیکیکسب و کار(شناسه یکتا) اقدام کنند.    
کد خبر: 111743
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

الزام ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس در سال ۱۴۰۳

الزام ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس در سال ۱۴۰۳ مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: از ابتدای سال 1403 تمامی قراردادهای اجاره بها برای دریافت کد رهگیری رایگان باید در سامانه خودنویس ثبت شوند.
کد خبر: 111748
در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری با دبیر شورای فضای مجازی استان مطرح شد:

کارگاه‌های آموزش خبرنگاری و روزنامه‌نگاری ویژه‌ی نوجوانان برگزار می‌شود

کارگاه‌های آموزش خبرنگاری و روزنامه‌نگاری ویژه‌ی نوجوانان برگزار می‌شود  الهه غیناقی، مدیرکل کانون گلستان در نشستی با سیدرضا حسینی دبیر شورای فضای مجازی استان در خصوص مسائل حوزه کودک و نوجوان دیدار و گفتگو کرد.‏
کد خبر: 111669

پلمب و جمع آوری 69 تجهیز غير استاندارد شهربازی های استان

پلمب و جمع آوری 69 تجهیز غير استاندارد شهربازی های استان  مدیر کل استاندارد گلستان گفت: نوروز 1403 با بازرسی استاندارد از شهربازی های استان گلستان همراه بود.
کد خبر: 111664

دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری با مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان

دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری با مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان    مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان با مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری در راستای گسترش همکاری‌ها دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: 111653
محمدجواد ساوری خبر داد؛

پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان

پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از اعطای بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات در راستای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی حوزه صنایع‌دستی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: 111635
مدیرعامل شركت گاز استان گلستان خبر داد:

نشت‌یابی بیش از 10100 كیلومتر شبكه و 315 هزار عدد انشعاب گاز در سطح استان گلستان

نشت‌یابی بیش از 10100 كیلومتر شبكه و 315 هزار عدد انشعاب گاز در سطح استان گلستان مدیرعامل شركت گاز استان گلستان بابیان خبر فوق در این خصوص گفت: تا پایان سال 1402 بیش از 10175 كیلومتر شبكه و تعداد 315 هزار و 680 انشعاب گاز نیز در سطح استان نشت‌یابی شده است.
 
کد خبر: 111625

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود با اعلام ستاد برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار ، استان گلستان، عهده‌دار میزبانی هشتمین دوره این رویداد است.
کد خبر: 111623

درگاه ملی مجوزها تسهیل گر عرصه تولید خواهد بود

درگاه ملی مجوزها تسهیل گر عرصه تولید خواهد بود   روح اله صلبی در گفتگو با واحد مرکزی خبر گلستان از متقاضیان کسب و کار خواست بدون حضور فیزیکی مجوز خود را درخواست دهند  
کد خبر: 111618

۳۴ هزار گلستانی زیر چتر هلال‌رحمت در ماه رمضان

۳۴ هزار گلستانی زیر چتر هلال‌رحمت در ماه رمضان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از ۳۴ هزار گلستانی زیر چتر پویش هلال‌رحمت قرار گرفتند.
کد خبر: 111614

دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری با مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان

دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری با مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان    مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان با مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری در راستای گسترش همکاری‌ها دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: 111653

نشست عملیاتی نمودن شعار سال ۱۴۰۳ با استفاده از ظرفیت تشکل های استان

نشست عملیاتی نمودن شعار سال ۱۴۰۳ با استفاده از ظرفیت تشکل های استان عصر امروز با حضور تشکل های استان نشستی جهت چگونگی استفاده از ظرفیت های سمن های استان، برای عملیاتی نمودن شعار سال ۱۴۰۳ برگزار شد.    
کد خبر: 111457
رئیس کمیته هماهنگی امور دهیاری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان:

آمادگی مساجد و حسینیه‌های روستاهای گلستان برای میزبانی از مسافران نوروزی/ بهار قرآنی در روستاهای استان

آمادگی مساجد و حسینیه‌های روستاهای گلستان برای میزبانی از مسافران نوروزی/ بهار قرآنی در روستاهای استان رئیس کمیته هماهنگی امور دهیاری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان و مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان از آمادگی مساجد و حسینیه‌های روستاهای گلستان برای میزبانی از مسافران نوروزی و برگزاری محافل انس با قرآن و پذیرایی افطار ساده در راستای طرح نوروزی ستاد اجرایی خدمات سفر استان خبر داد.
کد خبر: 111258

یکی از مهمترین اصول پدافند غیرعامل پایداری خدمات درهر شرایطی است

یکی از مهمترین اصول پدافند غیرعامل پایداری خدمات درهر شرایطی است مدیرکل پدافند غیرعامل استان در چهارمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان در سال 1402 با تقدیر از دستگاههای زیرساختی و حوزه انرژی استان گفت: یکی از مهمترین اصول پدافند غیرعامل پایداری خدمات در هر شرایطی است.
کد خبر: 111181

رزمایش بزرگ طرح نوروزی 1403 استان گلستان برگزار شد

رزمایش بزرگ طرح نوروزی 1403 استان گلستان برگزار شد رزمایش بزرگ ترافیکی و خدماتی ویژه نوروز 1403 با حضور دستگاه‌های نظامی، انتظامی و خدمات‌رسان عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان برگزار شد و دستگاه‌های عضو این ستاد کار خدمت‌رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی را در سراسر استان آغاز می‌کنند.
کد خبر: 111067

بازدید مدیرکل پدافند غیرعامل استان از بیمارستان امیرالمومنین(ع) کردکوی

بازدید مدیرکل پدافند غیرعامل استان از بیمارستان امیرالمومنین(ع) کردکوی مدیرکل و کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل استان به منظور ارزیابی الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل و همچنین بررسی میزان آمادگی در زمان بحران، از بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرستان کردکوی بازدید کردند.
کد خبر: 110598

تخصیص ۱۱۰ میلیارد تومان به دهیاری های استان به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

تخصیص ۱۱۰ میلیارد تومان به دهیاری های استان به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر سید کمال محب حسینی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، طی روزهای آینده مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به حساب ۹۱۹ دهیاری استان گلستان واریز خواهد شد.
کد خبر: 109978
فرماندار علی آبادکتول در جلسه کمیته فن آوری اطلاعات انتخابات شهرستان عنوان کرد

دستگاه‌هاي اجرايي نيازهاي اساسي برگزاري انتخابات وحضور حداكثري مردم را فراهم کنند

دستگاه‌هاي اجرايي نيازهاي اساسي برگزاري انتخابات وحضور حداكثري مردم را فراهم کنند    ابراهیم احمدی با اشاره به بررسی و روفع نواقص زیرساخت های مورد نیاز انتخابات ، به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات افزود: کلیه دستگاه‌هاي اجرايي موظف‌اند نيازهاي اساسي براي برگزاري انتخابات سالم و حضور حداكثري مردم را در راستای فرمایشات 4گانه رهبر معظم انقلاب فراهم كنند
کد خبر: 109486
فرمانداری علی آباد کتول

فعالسازی ظرفیت های کانون های مساجد بررسی شد

فعالسازی ظرفیت های کانون های مساجد بررسی شد به منظور بررسی فعالسازی ظرفیت های کانون های مساجد صبح روز یکشنبه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلتستان دیدار کرد.
کد خبر: 109473

سومین جلسه شورای اجتماعی استان برگزار گردید

سومین جلسه شورای اجتماعی استان برگزار گردید سومین جلسه شورای اجتماعی استان به ریاست سمیعی مدیر کل محترم دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در سالن جلسات شهید باهنر برگزار گردید .
کد خبر: 109438

سومین جلسه شورای توسعه و حمایت از سمن های استان برگزار گردید

سومین جلسه شورای توسعه و حمایت از سمن های استان برگزار گردید صبح امروز شنبه ۲۳ دی ماه جلسه شورای توسعه و حمایت از سمن های استان گلستان با حضور اعضاء برگزار و درخواست های متقاضیان بررسی شد.    
کد خبر: 109437