عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون استاندار گلستان بر شناسايي سكونتگاه هاي غير رسمي در سطح استان تاكيد نمود

معاون سياسي امنيتي استانداري گلستان:

معاون استاندار گلستان بر شناسايي سكونتگاه هاي غير رسمي در سطح استان تاكيد نمود

معاون استاندار گلستان بر شناسايي سكونتگاه هاي غير رسمي در سطح استان تاكيد نمود

معاون سياسي امنيتي استاندارگلستان بر لزوم به روز رساني و مطالعه سكونتگاه هاي غير رسمي در شهر هاي استان تاكيد نمود.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان:  علي اصغر طهماسبي معاون سياسي امنيتي استانداري گلستان و رئيس كارگروه فرهنگي،اجتماعي و ارتقا سلامت ، در ديدار با مديران و متوليان حوزه باز آفريني شهري در استان گفت: به روز رساني اطلاعات محدوده هاي سكونتگا ه هاي غير رسمي شهرستانهاي استان و شناسايي معضلات موجود در آن ، در برنامه ريزي و اجراي طرح هاي پيشگيري و كاهش آسيب هاي اجتماعي اين مناطق بسيار ضروري مي باشد.

رييس كارگروه فرهنگي،اجتماعي و ارتقا سلامت استان در اين جلسه بر لزوم همكاري و هماهنگي هر چه بيشتر دستگاههاي اجرايي مرتبط در راستاي بهبود وضعيت اجتماعي،فرهنگي و سلامت ساكنين محدوده هاي هدف تاكيد نمود.

 در اين ديدار "حسين محبوبي " سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان و دبير ستاد استاني بازافريني شهري نيز به ارائه گزارش در خصوص شناسايي محدوده هاي سكونتگاه هاي غير رسمي در شهرهاي بالاي بيست و پنج هزار نفر با همكاري شهرداري و شوراي شهر پرداخت.
همچنين وي ،آخرين  وضعيت پروژه هاي سكونتگاههاي غير رسمي استان در شهرهاي گرگان و گنبد را تشريح و افزود با توجه به تصويب و تهيه طرح هاي دو سراي محله و يك مركز اتش نشاني در شهر گنبد ، نقشه هاي مربوطه به جهت تاييديه نهايي به دستگاههاي مرتبط ارسال شد.

محبوبي در اين ديدار ادامه داد : با توجه به تاكيدات وزير محترم راه و شهرسازي و اهميت موضوع در وزارتخانه متبوع ، اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان در سالجاري علاوه بر 3 پروژه در شهرستان گنبد گاووس 2 پروژه احداث سراي محله در شهرستان  گرگان در دست اجرا دارد تا در بهبود شرايط اين مناطق اثر گذار باشد.

 در اين جلسه  چراغعلي مديركل دفتر اجتماعي و دبير كارگروه فرهنگي،اجتماعي و ارتقا سلامت و مديركل بهزيستي استان  نيز حضور داشته و به بيان نقطه نظرات خود در جهت پيشبرد هر چه بهتر اهداف پرداختند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .