عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل امور بانوان گلستان ازمرکز ترک اعتیاد روبه فردا آزادشهر بازدید کرد


مدیرکل امور بانوان گلستان ازمرکز ترک اعتیاد روبه فردا آزادشهر بازدید کرد

 

مدیرکل امور بانوان گلستان ازمرکز ترک اعتیاد روبه فردا آزادشهر بازدید کرد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در بازدید ازمرکز ترک اعتیاد روبه فردا ( کمپ خواهران ) شهرستان آزادشهربا بیان اینکه اعتیاد در واقع نوعی بیماری است که برای علاج و در مان آن همه ما مسئولیم گفت : یکی از مهمترین و اساسی ترین را ههای کمک به فرد معتادعلاج بیکاری است زیرا بیکاری خطر باز گشت مجدد به چرخه اعتیاد را برای او مهیا می سازد .

 

کلثوم غفاری توران در در جمع بانوان در حال بهبود یاد آور شد : هر کدام از شما خانمها در جایگاه مادر و همسر دنیایی از تجربه هستید و مطمئنا با کمی خود مراقبتی و اراده قوی جهت بهبود کانون خانواده تلاش نموده و تولدی نو و نگاهی تازه به زندگی خواهید داشت .

گفتنی است : از جمله مشکلاتی که مددجویان دراین بازدید مطرح کردند عدم اعتماد خانواده و اجتماع به آنها ، فقر ، بیکاری و عدم اشتغال بعد از فارغ شدن از بهبودی است .

شایان ذکر است : مرکز ترک اعتیاد روبه فردا ( کمپ خواهران ) از سال 90 راه اندازی شده است که در حال حاضر 5 نفر پرسنل 27 نفر تحت پوشش دارد.

دراین مرکزدرکنار ترک اعتیاد ، پرورش گیاهان دارویی وآموزش تابلو فرش جهت ایجاد زمینه اشتغال بانوان و کمک به اقتصاد خانواده صورت می گیرد .

آموزش تابلو فرش بصورت رایگان با دراختیارر قراردادن دار قالی و لوازم مورد نیاز و خرید تولید مدد جویان حتی بعد از فراغت از مرکز انجام می شود.

دربازید ازمرکز ترک اعتیاد روبه فردا ( کمپ خواهران )شهرستان آزادشهر، رئیس اداره بهزیستی و کارشناس دفتر امور بانوان و خانواده این شهرستان مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری را همراهی کردند


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 2391
  • کد خبر : 39370