عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهردار جدید شهر آق قلا معارفه شد

باحضور مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری گلستان ؛

شهردار جدید شهر آق قلا معارفه شد

شهردار جدید شهر آق قلا معارفه شد

آیین تکریم و معارفه شهردار جدید شهر آق قلا عصر شنبه 11 آذرماه با حضور مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، خانواده معزز شهدا، ائمه جماعات و کارکنان شهرداری برگزار شد.

محمد حمیدی با تشکر از اعضای قبلی شورای اسلامی شهر و شهردار اسبق گفت: در سال گذشته 98 درصد بودجه تصویبی شهرداری آق قلا محقق شده است که امسال هم با تلاش شورا و شهردار باید تلاش شود مشکلات موجود به ویژه در حوزه مالی و اداری برطرف گردد.

وی ضمن تبریک به اعضای شورای اسلامی در دوره جدید بابت انتصاب آقای کلته به عنوان شهردار جدید این شهر گفت: ایشان تجربه شورایی دارند و قطعا خیلی کمک کننده و تاثیرگذار خواهد بود.

حمیدی ضمن ارائه خلاصه گزارشی از وضعیت بودجه شهرداری آق قلا گفت: بودجه سال جاری شهرداری آق قلا هشت میلیارد و چهارصد میلیون تومان مصوب شده است که در هفت ماهه امسال بالغ بر62 درصد آن محقق که از این مبلغ ، 38 درصد آن کمکهای دولت بوده است و علاوه بر آن نیز یک میلیارد و سی و یک میلیون تومان( سقف درخواستها ) از کل مبلغ 27 میلیاد تومان کل استان از محل بدهی دستگاههای اجرایی به شهرداری آق قلا در قالب اسناد اوراق خزانه اختصاص پیدا کرده است.

وی همچنین افزود: از محل تبصره 36 ، 250 میلیون تومان اجرا شده که پروژه در حال اجراست ونیزقیر رایگان که دولت به شهرداریهای زیر 50 هزار نفر جهت آسفالت کوچه ها و معابر تحصیص داده است 410 تن بوده است که تاکنون 50 درصد آن عملا تخصیص یافته و مابقی در طی ایام باقیمانده سال محقق میگردد.

مدیرکل دفترشهری استانداری گفت: شهرداری آق قلا دارای 63 پست مصوب سازمانی است که در آزمون آتی تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی ، 599 نفر در کل شهرداریهای استان و 17 نفر سهم واجدین شرایط شهرداری آق قلا خواهد بود.

حمیدی گفت: شهرداری یک نهاد عمومی غیردولتی است و شورا نهادی است که با انتخاب مستقیم مردم ، به سر کار آمده اند و ارتباط بسیار تنگاتنگ دارند و لذا برای کسب موفقیت هیچ راهی نداریم جز اینکه ارتباط بدنه شهرداری و شورا را بدون دخالت در کار یکدیگر ، متصل و پایدار نگه داریم و برای این منظور باید حتما پاسخگویی و عملکرد شفافی را داشته باشیم.

حمیدی همچنین خبر داد که از ماه آینده یک یا دو روز در یک شهرداری با تمام پرسنل مستقر خواهم شد و با اطلاع رسانی قبلی به شهروندان ، ارزیابی عملکرد شهرداری ها را خواهیم داشت.

وی خطاب به شهردار جدید و اعضای شورای اسلامی شهر گفت: پاسخگویی و عملکرد شفاف ، وظیفه مسلم شماست ، مردم از شما انتظار بهترین خدمات را دارند و باید اعتماد مردم را جلب کنید که در غیر اینصورت ره به جایی نمی برید و موفق نخواهید شد.

?مدیرکل دفتر شهری استانداری گلستان خاطرنشان کرد: به لحاظ موقعیت مکانی ، شهر آق قلا در بین منطقه آزاد و تجاری و نزدیک به مرکز استان قرار گرفته است و استعداد خوبی در جذب سرریز جمعیت و سرمایه گذاری گرگان باتوجه به مسافت کم دارد و لذا ضروریست که برای توسعه شهر بیاندیشید و از ظرفیت نمایندگان محترم مجلس و فرماندار محترم شهرستان و دیگر مراجع ذیربط نیز در این رابطه استفاده کنید تا بتوانید به چشم اندازهای تعریف شده آینده شهر برسید.

?وی با تاکید بر لزوم تعامل و یکپارچگی مابین شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر گفت: برای خدمت باید زحمت بکشید و تلاش مضاعف کنید و با مردم عدالت محور و روراست باشید.

در این مراسم از زحمات آقای قرنجیک شهردار اسبق و همچنین آقای جلال الدین آتابای سرپرست چندماهه اخیر شهرداری تقدیر و آقای کلته که دارای سوابقی از جمله عضویت در ادوار قبلی شورای اسلامی شهر را دارد، به عنوان شهردار جدید این شهر معارفه و با دریافت حکم استاندار که توسط مهندس حمیدی مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری به وی اهدا گردید شروع بکار نمود.

 

 شهردار جدید شهر آق قلا معارفه شد

 

شهردار جدید شهر آق قلا معارفه شد

 

شهردار جدید شهر آق قلا معارفه شد

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 1740
  • کد خبر : 39870