عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امروزدنیا شاهد حضوری متفاوت از زن مسلمان در اجتماع خواهد بود

مدیر کل امور بانوان گلستان در مراسم معارفه گلالک بیگی زاده، شهردار مراوه تپه:

امروزدنیا شاهد حضوری متفاوت از زن مسلمان در اجتماع خواهد بود

امروزدنیا شاهد حضوری متفاوت از زن مسلمان در اجتماع خواهد بود

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در مراسم معارفه گلالک بیگی زاده، شهردار مراوه تپه ضمن عرض تبریک هفته وحدت و میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت، حضرت محمد مصطفی (ص) و فرزند برومندش حضرت امام جعفر صادق (ع) گفت: جا دارد در این ایام مبارک خداوند را به خاطر انس و الفتی که بین مردم ایران و بویژه بین اقوام مختلف استان گلستان است شکر کنیم.

کلثوم غفاری توران ضمن تلاوت آیه ی شریفه: وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا وَاذْكُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ كُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِكُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا گفت: خداوند رحمان، پس از آنکه مومنان را به چنگ زدن به ریسمان الهی وحدت و دوری از تفرقه امر می فرماید، یادآور می شود که بزرگترین نعمت خدا به شما این است که کینه، عداوت و دشمنی بین شما را به انس و الفت تبدیل کرد، و به یمن این نعمت با یکدیگر برادر شدید. از این آیه استنباط می شود که هرجا کینه و دشمنی و جنگ و خونریزی بین مسلمانان بوجود بیاید، پای شیطان در میان است.

وی با تاکید بر ضرورت وحدت و همدلی بین آحاد مردم گفت: نباید به دشمنان اسلام فرصت دهیم که بین ما ایجاد تفرقه نمایند.

غفاری ضمن تبریک به خانم بیگی زاده، ازحسن انتخاب شورای شهر مراوه تپه و استاندار گلستان و همکاری مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تقدیر و تشکر نموده و گفت: به یمن سیاست های دولت تدبیر و امید، فرصت حضور مفید و مؤثر بانوان بیش از پیش فراهم شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان یاد آور شد : پنجاه درصد نیروی انسانی کارآمد، تحصیل کرده و لایق که متاسفانه آنطور که باید و شاید از توان آنان استفاده نشده بود. اما امروز زنان از معاونت رییس جمهور، معاونت وزارتخانه ها، مدیریت های استانی و شهرستانی، عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی، درخشش خود را آغاز کرده اند. در آینده نیز هیچ نیرویی جلودار این حضور نخواهد بود، چرا که حضور این پنجاه درصد لازمه ی رسیدن به توسعه است.

غفاری در بخشی از سخنان خود گفت: امروز خبر شهردارشدن یک بانوی توانمند ترکمن در سراسر ایران پخش خواهد شد، و دنیا شاهد حضوری متفاوت از زن مسلمان در اجتماع خواهد بود.

وی همچنین با ذکر یاد شهید مرجان نازقلیچی گفت: خانم بیگی زاده اولین تجربه ی مدیریتی زنان نیست و آخرین نیز نخواهد بود، زنان ترکمن قبل از این شهیده مرجان نازقلیچی را در مقام فرمانداری داشته اند، بانویی که در عملکرد و کارنامه ی خود بسیار قوی تر از مردان عمل نمود و نمونه ی اعلای یک همسر، مادر و مسئول بود.

غفاری در پایان به دختران جوان توصیه کرد که با علم، مطالعه و تلاش آینده ای روشن را برای خود و ایران اسلامی رقم بزنند.

شایان ذکر است مراسم معارفه خانم بیگی زاده در سالن اجتماعات شهرداری مراوه تپه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. در این مراسم همچنین از زحمات شهردار و اعضای شورای سابق این شهر نیز تجلیل به عمل آمد.


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 603
  • کد خبر : 40048