عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه بررسی و بازنگری سامانه های یکپارچه مالی و شهرسازی شهرداریها

باحضور مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری برگزار شد:

جلسه بررسی و بازنگری سامانه های یکپارچه مالی و شهرسازی شهرداریها

جلسه بررسی و بازنگری سامانه های یکپارچه مالی و شهرسازی شهرداریها

جلسه بررسی و اتخاذ تصمیم درخصوص لینک نرم افزارهای مالی و شهرسازی شهرداریها ، جلسه با حضور مدیرکل محترم دفتر امورشهری وشوراهای استانداری ، کارشناسان این دفتر و مسئولین مالی و شهرسازی شهرداریها ، نمایندگان سازمان همیاری شهرداریهای استان  و نمایندگان دو شرکت رایورز ( بخش مالی ) و ایده گستر ( بخش شهرسازی ) برگزار گردید.
  مدیرکل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری گفت: با توجه به جایگاه نظارتی و ستادی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری به عنوان نماینده دولت و وزارت کشور در رسیدگی به امور مرتبط با شهرداریها و شوراهای اسلامی شهر در استان گلستان گفت: هدف از برگزاری این جلسه بررسی دقیق و کالبد شکافی عملکرد دو نرم افزار مالی و شهرسازی مورد استفاده فعلی در شهرداریهای استان هستیم.
  حمیدی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات قوانین ، آئین نامه ها ، بخشنامه ها و دستور العمل ها ، استفاده از علم روز کامپیوتر و نرم افزار جهت تسهیل ، دقت بخشی بیشتر به کار و سرعت بخشیدن بیشتر به کارها بسیار ضروری می باشد چرا که منتج به کاهش تخلفات ، کسب موفقیتهای بیشتر و جلب رضایت شهروندان میگردد.
  وی تاکید کرد: بیشترین مراجعات شهروندان به شهرداری را پرونده های شهرسازی تشکیل می دهند که دچار مشکلات عدیده مالی هستند لذا پیاده سازی سیستم یکپارچه سازی شهرسازی و ارائه اطلاعات مورد نیاز به شهروندان به صورت الکترونیکی ، دست دلالان را از این کار کوتاه و موجب تسریع در خدمت رسانی به شهروندان و کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و کاهش زمان حضور ارباب رجوع در ادارات دولتی میگردد.
  مدیرکل دفترشهری استانداری افزود: اولین فایده و استفاده سیستمی نمودن کارها ، یکپارچه سازی در ورودی و خروجی اطلاعات است و از پنهان کاری ، به هم ریختگی و گسسته کارکردن های بعضا فردی ممانعت و عدالت محوری در ارائه خدمات در در سیستم کاری مان بیش از پیش تامین خواهد شد.
  وی گفت: کامل بودن مراحل اجرای نرم افزار در تعدادی از شهرداریها نشان میدهد که ضعف اجرا ، عدم تعامل لازم و یا بعضا کم کاری و سهل انگاری در شهرداریهای دارای مشکل وجود دارد که این به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و دفترشهری با توجه به ماهیت وظیفه نظارتی خود ، بازرسیها و اخذ تصمیمات لازم را در این خصوص خواهد داشت.
  در ادامه این جلسه مدعوین حاضر در جلسه ، هر یک به تفکیک به بیان آخرین گزارش وضع موجود ، بیان مشکلات ، ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم نمودند.
تشکیل جلسه کمیته راهبری یکپارچه سازی نرم افزارهای مالی و شهرسازی متشکل از تعدادی مسئولین مالی و شهرسازی ، شفاف نمودن شرح خدمات قراردادهای دو شرکت طرف قرارداد در حوزه های مالی و شهرسازی ، از مهمترین مصوبات این جلسه بود که مقرر شد تمامی موارد مرتبط با این حوزه ها در امور نرم افزاری و سیستمی نمودن کارها در این کمیته بررسی و اخذ تصمیم گردد.

جلسه بررسی و بازنگری سامانه های یکپارچه مالی و شهرسازی شهرداریها

 

جلسه بررسی و بازنگری سامانه های یکپارچه مالی و شهرسازی شهرداریها

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 766
  • کد خبر : 41000