عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهردار سیمین شهر معارفه شد

باحضور مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری ؛

شهردار سیمین شهر معارفه شد

شهردار سیمین شهر معارفه شد

طی مراسمی با حضور مدیرکل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری گلستان، امام جمعه سیمین شهر، فرماندار شهرستان گمیشان محمد خواجه به عنوان شهردار جدید سیمین شهر معرفی شد.
در اين آیین كه با حضور امام جمعه سیمین شهر، مدیر کل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری گلستان، فرماندار گمیشان و اعضای شورای اسلامی شهر سیمین شهر و ائمه جمعه ، جماعات و سایر مسئولین شهری و شهرستانی برگزار شد محمد حمیدی از خدمات و تلاشهاي دوجی شهردار سابق قدرداني نمود.
مدیرکل دفترشهری استانداری محمدخواجه را داراي تجربيات طولاني در حوزه مديريت شهري و آشنا با مسايل كاري حوزه شهرداري ها دانست و ابراز اميدواري نمود كه برنامه هاي در نظر گرفته شده در راستای توسعه شهری با دقت بيشتري محقق شود.
محمد حمیدی همچنين از شهردار و اعضای شورای اسلامی دوره پنجم خواست كه رعايت قانون ، رعایت حقوق مردم و كسب رضايت آنان و تعامل با همدیگر را از اولويت هاي كاري خود قرار دهند.
وي تاكيد نمود: اميدوارم با توجه به تجربيات موجود در شهرداری با برنامه ريزي هاي جامع و اصولي كه صورت مي پذيرد در انجام وظايف خود و ورود به چشم اندازهاي جديد كار و خدمت رساني فراهم شود.
حمیدی با اشاره به جذب مشارکت مردمی بیان کرد : شهرداری ها و شوراها باید از تمامی فعالیت ها و اقدامات خود برای مردم اطلاع رساني مناسب انجام دهندتامردم مشتاق همکاری بیشتر با شهرداری شوند.
در خاتمه این مراسم ، مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری حکم انتصاب محمد خواجه شهردار جدید سیمین شهر را اعطاء و از خدمات دوجی شهردار سابق تقدیر نمود.

شهردار سیمین شهر معارفه شد

 شهردار سیمین شهر معارفه شد

 شهردار سیمین شهر معارفه شد

 شهردار سیمین شهر معارفه شد

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 2914
  • کد خبر : 41341