عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اختتامیه طرح آموزش مربیان دوره آموزشی مدیریت بحران و کاهش اثرات بلایای طبیعی

با حضور مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری گلستان برگزار شد :

اختتامیه طرح آموزش مربیان دوره آموزشی مدیریت بحران و کاهش اثرات بلایای طبیعی

اختتامیه طرح آموزش مربیان دوره آموزشی مدیریت بحران و کاهش اثرات بلایای طبیعی

 مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری گلستان درمراسم اختتامیه طرح آموزش مربیان دوره آموزشی کاربرد علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات در کاهش آثار و بلایا که از سوی جمعیت هلال احمر استان برگزار شد شرکت کرد.

کلثوم غفاری توران طی سخنانی از حضور پر شور جوانان در این دوره آموزشی ابراز مسرت نموده و ضمن تقدیر از برگزار کنندگان آن گفت : حضور شما جوانان در محافل علمی شایسته ی بالاترین تقدیر هاست شما آینده سازان این کشور هستید و لذا باید به سلاح علم مجهز باشید.

وی گفت : این حضور پیامد های بسیار ثمر بخشی در زندگی شما و آینده ی کشور خواهد داشت و لذا انتظار می رود با تشویق و ترغیب دیگر دوستان خود هر روز بیش از گذشته زمینه ی درخشش کشور را درحوزه های علم و فناوری فراهم سازید.

شایان ذکر است: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با مشارکت بنیاد بین المللی ایرباس در حوزه آشنایی و آموزش دانش آموزان با مباحث مدیریت بحران و کاهش اثرات بلایای طبیعی با بهره مندی از فناوری های نوین و علم رباتیک دوره آموزشی کاربرد علم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات در کاهش آثار و بلایا را در فاز نخست ویژه 6000 دانش آموز پایه هفتم دوره اول عمومی دبیرستان در استان های تهران ، اصفهان ، گلستان و قزوین برگزار کرد

اختتامیه طرح آموزش مربیان دوره آموزشی مدیریت بحران و کاهش اثرات بلایای طبیعی



ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 568
  • کد خبر : 41648