عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بخشداری و دهیاری‎ها سرانگشتان حاکمیت هستند/ چابکی و کارآیی معیار انتصابات جدید است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان:

بخشداری و دهیاری‎ها سرانگشتان حاکمیت هستند/ چابکی و کارآیی معیار انتصابات جدید است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با انتقاد از نگاه کمرنگ به نقش دهیاری‌ها و بخشداری‌ها در توسعه کشور، گفت: بخشداری و دهیاری‎ها سرانگشتان حاکمیت هستند.

 احسان مکتبی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان گنبدکاووس که در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه از حضور در جمع تلاشگران و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرستان گنبدکاووس و مردم فرهیخته و فرزانه این شهرستان بسیار خرسندم، اظهار کرد: شهرستان گنبدکاووس همواره در معادلات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان گلستان نقش مهمی را ایفا کرده است.
وی با بیان اینکه فرهنگ و ادبیات فارسی و ترکمن همواره مملو از نکاتی است که راه و منش زندگانی را به ما می‌آموزد، افزود آنچه بیش از همه در ادبیات این منطقه آمده تلاش برای توسعه صداقت، کم‌آزاری و خدمت به خلق به عنوان رمز موفقیت است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با تاکید بر اینکه این صداقت، کم‌آزاری و خدمت به خلق ستون موفقیت دستگاه‌های دولتی در شهرستان است، خاطرنشان کرد: همه باید بدانیم که در برابر مردم عزیزمان که ولی نعمت ما مسوولان هستیم باید پاسخگو بوده و دلسوزانه و متعهدانه به آنها خدمت کنیم.
در این مراسم، رضا باقری به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی گنبدکاووس معرفی شد.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 831
  • کد خبر : 41809