عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زن باید با آگاهی از علوم دینی خانواده را هدایت کند

عبداللهی درجلسه بررسی مسائل بانوان شهرستانهای غرب استان:

زن باید با آگاهی از علوم دینی خانواده را هدایت کند

زن باید با آگاهی از علوم دینی خانواده را هدایت کند

مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری گلستان گفت: زن باید با فرهنگ دینی و اسلامی آشنا باشد و باید علوم تربیتی را بداند تا درامنیت وسلامت خانواده را هدایت کند.

فائزه عبد اللهی در جلسه بررسی مسائل ومشکلات بانوان شهرستانهای غرب استان در گمیشان افزود: نگاهی که پیامبر اکرم (ص)به جامعه زنان واعتقادی که داشتند به اینکه زنان در قسمت های مختلف جامعه حضور فعال داشته باشند ما هنوز نتوانسته ایم آنرا امروز در جامعه ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: آماده سازی زن برای حمایت از خانواده در خصوص خطرات اجتماعی یک ضرورت اسلامی است

ایشان خاطر نشان کرد : باید اهمیت به فعالیت زن در خانواده مطرح شود و در صورت کوتاهی او نه فقط به خانواده خودش آسیب می رساندبلکه این آسیب به همه جامعه نیز سرایت می کند

عبداللهی بیان داشت : لازم است یک روش جدید در برنامه های آموزشی به صورتیکه هریک از دو جنس(زن و مرد) لحاظ شده باشد ایجاد شود بگونه ای که این برنامه آموزشی موجب فعال شدن اندیشه های اسلامی در مقابل جریانهای ویرانگر و مسموم شود که در نهات این آماده سازی و تجهیزات موجب حمایت خانواده و ایجاد نسل سالم می شود

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت : توسعه،پیشرفت ورونق اقتصادی زمانی اتفاق می افتد که برای بهره گیری از آن, از تمام توان جامعه استفاده کنند.

مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری گلستان با بیان اینکه بخش اعظمی از اشتغال را در خانه مشاهده می کنیم وهر خانه یک کارگاه است خاطر نشان کرد:نقشی که اشتغال در پویایی افراد دارد غیر قابل توصیف وانکارناپذیر است.

فائزه عبداللهی اظهار داشت:در هرجامعه باید سطح رفاه اجتماعی را بالا ببریم در واقع توزیع عادلانه درآمد از شیوه های رفاه در آن جامعه می باشد.

وی افزود:برای ارتقاء آموزش در زمینه های مختلف از جمله:بهداشتی، بازار یابی وفعالیت های اقتصادی نگاه ویژه داشته باشیم واز توانمندی هر گروه برای ارتقاء وضعیت فرهنگی واجتماعی جامعه استفاد شود.

در پایان این نشست مدیر کل دفتر اموربانوان وخانواده استانداری به اتفاق فرماندار گمیشان از یک کار گاه چرخ وگل دوزی خیاطی در گمیشان ویک واحد دامداری گاو شیری که با مدیرت زن سرپرست خانواده بنام خانم بی بی نعیمه ایری می باشد بازدید بعمل آورد.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1242
  • کد خبر : 4306