عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری آئین رونمایی از تجهيز کارگاه های اتومکانيک مراکز آموزش فنی و حرفه ای

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان انجام شد:

برگزاری آئین رونمایی از تجهيز کارگاه های اتومکانيک مراکز آموزش فنی و حرفه ای

برگزاری آئین رونمایی از تجهيز کارگاه های اتومکانيک مراکز آموزش فنی و حرفه ای

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، از 13 دستگاه خودرو سواری برای تجهیز کارگاه های اتومکانیک مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، در این مراسم محمود ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان بیان کرد: خودروهای موجود در بازار، خودروهایی با تجهیزات متفاوت است، لذا نبود تجهیزات همسان با امکانات موجود بازار، شرایط آموزش مهارت آموزان را در مجموعه سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و استان گلستان محدود کرده بود که خوشبختانه با اقدام  ستاد املاک تملیکی کشور و سازمان فنی و حرفه‌ای، این بروزرسانی صورت گرفت تا شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی بتوانند در امر مهارت آموزی بیش از پیش موفق باشند.
وی اظهار کرد: بیکاری نتیجه فاصله بین علم و عمل است و در این راستا برای ایجاد اشتغال، باید فاصله بین این دو به نزدیک شوند و این میسر نیست مگر با مهارت آموزی افراد، آموزش، زمانی اثر گذار است که از سطوح پایین و بطور کامل انجام شود.
سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در راستای تجهیز کارگاه های اتومکانیک مراکز آموزشی این استان بیان کرد: خودروهای سواری تخصیصی این اداره کل از نوع سابرینا و چری است و جهت  تجهیز کارگاه‌های اتومکانیک مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان دریافت شده است که از نظر ساختاری دارای ساختار مشترک و یکسانی با خودروهای روز کشور است.
بنابراین گزارش، حسینی طلب اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در راستای بروزرسانی تجهیزات کارگاه‌های اتومکانیک فنی و حرفه‌ای سراسر کشور، ۴۹۸ دستگاه خودروی سابرینا و چری با اعتبار بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال و ارزش واقعی ۴۲۰ میلیارد ریال به استان های مختلف کشور ارسال نمود که سهم  استان گلستان 13 خودرو بوده است.
وی تصریح کرد: مردم برای تعمیر خودروهای خود، نیازمند استادکاران و تعمیرکاران توانمند هستند، لذا با عنایت به اینکه عمده تعمیرکاران استان در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان آموزش می‌بینند، این خودروها شرایط مناسبی را برای مربیان و مهارت آموزان در دوره‌های آموزشی فراهم خواهند آورد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات در زمینه اشتغال ارائه آموزشهای مورد نیاز بازار کار است که این موضوع نیازمند تجهیزات بروز آموزشی می باشد و با تخصيص این خودرو ها در راستای اجرای برنامه های جدید سازمان مبنی بر به روز رسانی و تجهيز کارگاههای آموزشی اتومکانيک سراسر کشور ، امیدواریم مهارت آموزان استان از دوره های آموزشی مطلوب و موثرتری بهره مند گردند.
وی افزود: خودروهای تحویلی صرفاً جنبه آموزشی و مهارت آموزی دارند و هیچگونه استفاده غیر آموزشی از آنها نخواهد شد.

برگزاری آئین رونمایی از تجهيز کارگاه های اتومکانيک مراکز آموزش فنی و حرفه ای

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .