عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در جمع بانوان مدیریت امور شعب بانک مسکن

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)

حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در جمع بانوان مدیریت امور شعب بانک مسکن


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع بانوان مدیریت امور شعب بانک مسکن ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) با اشاره به این نکته که پیامبر اکرم (ص) قرآن و اهل بیت را برای ما مسلمانان به امانت گذاشت گفت : خلقت هدف داشته و خداوند بعنوان عالم مطلق ، هستی را بی دلیل خلق نکرده و از آفرینش انسان هدف ویژه و از آفرینش اولیاء هدف ویژه تر داشته است و حضرت زهرا (س) یکی ازآن اولیا ء ا... است و نمونه ی بارز و کامل یک زن .

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگوی زن مسلمان است افزود : زن با حفظ همه اصول و پایبندی به تمام شرایط یک زن مسلمان می تواند در اجتماع هم نقش ایفاء کند هم حفظ حجاب که یک امر ظاهری است و هم داشتن عفاف که به سلامت درون انسان بر می گردد .

کلثوم غفاری توران در ادامه یاد آور شد : 50 در صد نیروی انسانی که به لحاظ علمی گوی سبقت را ربوده اند باید در اشتغال و مدیریت فرصت های مناسب تری داشته باشند و به لحاظ اشتغال10 تا 15 در صددر دست بانوان است دنیای امروز ایجاب می کند به دخالت دادن بانوان در مدیریت امور و گرنه نمی توانیم به توسعه همه جانبهدست پیدا کنیم .

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به دید گاههای غلط مرد سالارانه که در عمق فرهنگ ما ریشه دوانده است گفت : زن یک موجود همه جانبه نگر است ما منکر این نیستیم که زنان باید بنیان خانواده را محکم نگه دارند و مهمترین وظیفهما حفظ و حراست از کیان خانواده است ، اما توان ایفای نقش های اجتماعی را هم داریم .

غفاری ادامه داد : ما آموخته ایم که باید بیاموزیم که کیفیت مدتی در خدمت خانواده هستیم مهم است نه طول مدت آن و ضمن رعایت همه وظیفه مندی که در خانه بعهده ما است در اجتماع خواهان فرصتهای بیشتری با شیم .


 

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 505
  • کد خبر : 43305