عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رضایت مندی مردم برای همه ارکان نظام مهم است

مکتبی:

رضایت مندی مردم برای همه ارکان نظام مهم است

رضایت مندی مردم برای همه ارکان نظام مهم است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: رضایتمندی مردم برای همه ارکان نظام حائز اهمیت بوده و تلاش تمامی مدیران بایستی بر ارتقای وضعیت زندگی مردم استوار باشد.

احسان مکتبی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مینودشت تاکید کرد: وظیفه اصلی و اولیه مدیران و مسئولان، توجه به زندگی شهروندان است زیرا اگر فردی در حوزه اقتصادی و معیشت دچار مشکل باشد اصولا نمی توان از وی انتظاراتی چون رفتار فرهنگی و تاثیرگذاری در اجتماع داشت.
مکتبی درخصوص اصلاح برخی امور تصریح کرد: در راستای ارتقای سطح رضایتمندی اقشار مختلف جامعه، طرح غربالگری و نظارت بر عملکرد مسئولان اجرایی استان بر اساس رضایتمندی مردم که ولی نعمتان ما هستند در حال اجرا است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با اشاره به برنامه های استانداری گلستان برای استفاده از بانوان و جوانان افزود: پیرو فعالیت های صورت گرفته در ماه های گذشته، در سال جدید برنامه های خوبی برای استفاده از جوانان و بانوان و ایده های سازنده این قشر از جامعه و فضاسازی به منظور حضور جدی نسل های جدید در نظر گرفته شده که ایجاد شورای راهبردی جوانان، بانوان و رسانه از سوی استاندار، گام اول این اقدام محسوب می شود.
وی با اشاره به تحولات و پیشرفت ایجاد شده در عرصه های مختلف فناوری، بویژه فناوری های ارتباطی و فعالیت گسترده مردم در فضای گفت: با این وضعیت اداره امور با روش های سنتی امکان پذیر نبوده و لازم است مدیران و مسئولان با فراگیری این موضوعات و استفاده از امکانات جدید، در راستای پیشرفت و توسعه بردارند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با اشاره به فعالیت های انجام شده برای پیشرفت و توسعه استان گفت: مدیران استانی و در راس آن استاندار گلستان از ابتدای شروع فعالیت خود در 6 ماه اخیر، فعالیت اصلی خود را بر توسعه استان استوار کرده اند.
وی افزود: پروژه هایی نظیر آشوراده، راه آهن و اعطای تسهیلات به کارخانجات و شرکت هایی که نیاز به تزریق منابع مالی داشتند از جمله این فعالیت ها است.
مکتبی گفت: باید تلاش کنیم سخن تمام صاحبنظران در هر جایگاه شنیده شود و در همین راستا پذیرای انتقادات هستیم زیرا باور داریم باید اشکالاتی را که بر ما وارد است، برطرف نماییم.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 669
  • کد خبر : 43516