عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور بانوان در احراز پُست‌ و مسوولیت‌های استانی در دستور کار است

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان

حضور بانوان در احراز پُست‌ و مسوولیت‌های استانی در دستور کار است

 حضور بانوان در احراز پُست‌ و مسوولیت‌های استانی در دستور کار است

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از اجرایی شدن سهم 30 درصدی بانوان در احراز پُست‌ها‌ و مسوولیت‌های استانی توسط مسوولان استان گلستان خبر داد.

کلثوم غفاری توران در نخستین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده در سال ۱3۹۷ که در ساختمان شماره 2 استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: سهم 30 درصدی بانوان در احراز پُست‌‌ها و مسوولیت‌های استانی در دستور کار مسوولان استان گلستان قرار گرفته است .

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ابراز کرد: انتظار داریم وعده رئیس‌جمهور در راستای احراز 30 درصدی زنان در پُست و مسوولیت‌های استانی در گلستان محقق شود و این جریان با شدت بیشتری ادامه پیدا کند.

غفاری در خصوص اعطای تسهیلات جهت توسعه و اشتغال پایدار روستایی اذعان کرد: انتظار داریم ضمن دعوت شدن در این کارگروه اداره‌کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان فعالیت‌هایی که در این راستا انجام شده به ما اطلاع‌رسانی کند و مصوبات را ارسال نماید.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان دستگاه‌های اجرایی از کالاهای ایرانی حمایت کنند، تصریح کرد: زنان نقش بسیار موثری در راستای حمایت از کالاهای ایرانی دارند.

غفاری با تاکید بر اینکه باید از کالاهای ایرانی حمایت شود، خاطرنشان کرد: شعار سال (حمایت از کالای ایرانی است) و معتقدیم که باید از کالاهای ایرانی حمایت شود و همواره در نمایشگاه‌هایی که در سطح استان گلستان برگزار کردیم کتیبه‌هایی مبنی بر حمایت از کالاهای ایرانی نصب شده بود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان بیان کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی بویژه از تولیداتی که توسط زنان انجام می‌شود حمایت می‌کنیم و هدف ما ایجاد اشتغال برای شهروندان است اگر بتوانیم معیشت مردم را از طریق ایجاد اشتغال تامین کنیم آسیب‌های اجتماعی را تا حدود زیادی در جامعه کاهش خواهیم داد.

غفاری با اشاره به فعالیت‌هایی که در سال گذشته انجام شد، اظهار کرد: طبق مصوبات کارگروه پایانی سال 96 کارگاه بازار یابیویژه بانوان کارآفرین برگزار شد همچنین نمایشگاه تولیدات خانگی و کارگاه تاب‌آوری برای خانواده های زندانیان از جمله مصوباتی بود که عملیاتی شده اند .

وی با بیان ضرورت فنس‌کشی پارک بانوان در گرگان افزود: مصوبه فنس‌کشی کامل پارک بانوان و تجهیزات ایمن کامل برای پارک بانوان داشته ایم که در این راستا شهرداری گرگان تعهد نموده است که از محل اعتبارات سال 97 انجام خواهد داد

 

حضور بانوان در احراز پُست‌ و مسوولیت‌های استانی در دستور کار است

.

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 598
  • کد خبر : 44339