عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زنان گلستانی به دنبال سهم 30 درصدی مدیریت هستند

مدیرکل بانوان گلستان درنشست مدیران کل امور بانوان استانداری های کشور در تهران مطرح کرد:

زنان گلستانی به دنبال سهم 30 درصدی مدیریت هستند

زنان گلستانی به دنبال سهم 30 درصدی مدیریت هستند

 

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: اجرای سهم سی درصدی زنان از مدیریت ها، خواسته اولویت دار زنان گلستانی استکلثوم غفاری توران روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این موضوع به عنوان یکی ازنیازهای جدی مدیریت استان گلستان در نخستین نشست مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری های کشور مطرح شد که امیدواریم به زودی شاهد تحقق آن باشیم.

وی بیان کرد: پیگیری قانون منع خشونت علیه زنان و کودکان، تمهید راهکارهای قانونی حمایت از زنان بد سرپرست، بازنگری آیین نامه مغفول مانده ساماندهی کودکان کار و خیابانی، منع ازدواج کودکان، تخصیص اعتبار برای حمایت از زنان بهبودیافته در کمپ ها، چاره اندیشی پیشگیری از مرگ مادران باردار و گسترش مراکزغربالگری سلامت زنان، دیگر موضوعات مطرح شده از طرف زنان گلستانی در این نشست بود.
غفاری بیان کرد: حمایت بیشتر از بیماران خاص، رسیدگی به وضعیت زنان و کودکان فاقد هویت، پیگیری بیمه زنان خانه‌دار، ضرورت رفع موانع بیمه قالیبافی و حمایت از زنان کارآفرین، ایجاد بازارچه های خوداشتغالی زنان نیز در این اجلاس دو روزه به عنوان خواسته های مهم زنان استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان افزود: طرح تشکیل شورای راهبردی بانوان استان گلستان و تقاضای نشست مشترک اعضای این شورا با فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در این نشست مطرح و در اولین فرصت ممکن محقق خواهد شد.
غفاری اظهار امیدواری کرد که با طرح مطالبات حوزه زنان استان گلستان و چاره جویی برای رفع آن گامی موثر برای تحقق اهداف این حوزه و رفع مسائل و مشکلات این قشر برداشته شود.
به گزارش ایرنا نخستین نشست مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری های کشور در سال 97 در روزهای یکشنبه و دوشنبه 16 و 17 اردیبهشت در تهران برگزار شد.

زنان گلستانی به دنبال سهم 30 درصدی مدیریت هستند

زنان گلستانی به دنبال سهم 30 درصدی مدیریت هستند



ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1630
  • کد خبر : 45154