عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروژه های عمرانی باید زمینه ساز ارتقاء شاخص های توسعه مناطق باشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه بررسی وضعیت پروژه های گمیشان؛

پروژه های عمرانی باید زمینه ساز ارتقاء شاخص های توسعه مناطق باشد

پروژه های عمرانی باید زمینه ساز ارتقاء شاخص های توسعه مناطق باشد

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه بررسی وضعیت پروژه های گمیشان اظهار داشت: پروژه های عمرانی باید زمینه ساز ارتقاء شاخص های توسعه مناطق باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ میرمحمد غراوی با اشاره به ماندگاری پروژه های عمرانی و نقش مستقیم آن با فرآیند توسعه خاطر نشان کرد: رویکرد معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در حوزه پروژه های عمرانی فرابخشی است.

وی افزود: در توزیع اعتبارات پروژه های عمرانی با دقت بیشتری عمل خواهد شد تا کمبودها جبران گردد.

غراوی با تاکید بر تلاش و پشتکار مسئولین تصریح کرد: مسئولین باید در حوزه های مختلف تلاش، کوشش و پشتکار را سرلوحه خود قرار داده و در کنار این برنامه ها ضمن نمود مشارکت مردم، همکاری آنها را در اجرای برنامه ها افزایش دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در پایان گفت: برای توسعه شهرستان مرزی گمیشان توجه ویژه ای نسبت به تجهیز زیرساخت ها و پروژه های اولویت دار خواهیم داشت.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان نیز در این جلسه ضمن بیان پروژه های اولویت دار شهرستان خاطر نشان کرد: رویکرد پروژه های اولویت دار شهرستان توسعه در همه زمینه های اقتصادی، عمرانی، رفاهی، خدماتی و اشتغالزایی می باشد.

وی افزود: در حوزه راه های ارتباطی و مواصلاتی سطح شهرستان پروژه های ماندگاری انجام شده است که مهمترین نتیجه آن رونق منطقه و تسهیل در عبور و مرور می باشد.

توماج یادآور شد: شهرستان گمیشان ظرفیت های متنوعی برای توسعه دارد و مهمترین نیاز هر یک از این پتانسیل ها توجه ویژه نسبت به تجهیز زیرساخت های آن می باشد.

در این نشست مشترک بخشداران مرکزی و گلدشت، شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای گمیش تپه و سیمین شهر و مشاور نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

پروژه های عمرانی باید زمینه ساز ارتقاء شاخص های توسعه مناطق باشد

 

 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 1822
  • کد خبر : 45288