عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در دولت یازدهم حضور بانوان در رده‌های مدیریتی نسبت به گذشته افزایش یافته است

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان:

در دولت یازدهم حضور بانوان در رده‌های مدیریتی نسبت به گذشته افزایش یافته است

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان در سومین جلسه هم اندیشی کارگروه فرهنگی، ورزشی، هنری و محیط زیست مشاوران جوان گفت : دردولت یازدهم حضوربانوان دررده‌های مدیریتی نسبت به دوران گذشته افزایش است.

فائزه عبداللهی درپاسخ به سوال یکی جوانان مبنی برحضور زنان درعرصه های مدیریتی افزود : دراستان گلستان باتوجه به رایزنی های صورت گرفته و آخرین بررسی های به عمل آمده 66 مدیر زن در سطوح مختلف از جمله مدیرکل ,فرماندار , رئیس دانشکده ,معاون مدیران و رئیس شهرستان و ... فعالیت دارند.

وی با اشاره به شایسته سالاری که مدنظر رئیس جمهور محترم می باشد خاطر نشان کرد : آنچه که مورد اهمیت است هریک از زنان و مردان مدیر باید در کرسی مدیریت همه جانبه نگری داشته و خدمت به زنان و مردان را سرلوحه فعالیت خود قراردهند.

عبداللهی درپاسخ به حضور در عرصه مطبوعات گفت: از زمان حضور اینجانب دردفتر امور زنان استان که بیش از هشت ماه می گذرد تعداد355خبراز فعالیت های حوزه زنان در سایت امور زنان و خانواده استانداری گلستان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بعضی از سایت ها ی خبری تقریباً سایتی با درج اخبار مردانه می باشند افزود : برخی ازسایت ها درخبر سازی فعالیت های حوزه زنان بیشتر نقادانه عمل می کنند.

وی طی سخنانی ادامه داد : خرسندیم از اینکه به بحث حوزه زنان پرداخته می شود هرچند نقادانه باشد.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1122
  • کد خبر : 4653