عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری ۱۲ کارگاه آموزشی در طرح توان افزایی و ارتقاء تاب آوری اجتماعی در استان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:

برگزاری ۱۲ کارگاه آموزشی در طرح توان افزایی و ارتقاء تاب آوری اجتماعی در استان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: در راستای اجرای طرح توان افزایی و ارتقاء تاب آوری اجتماعی در استان در۱۲ منطقه کارگاه آموزشی برگزار می شود

 

کلثوم غفاری توران، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان، در جلسه توجیهی طرح توان افزایی و ارتقاء تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده در جوامع محلی گفت: هدف از اجرای این طرح توان افزایی خانواده ها برای تغییر از درون است.

وی افزود: برخی افراد در جوامع محلی آسیب پذیر از توانمندی های خود آگاه نیستند و این طرح کمک می کند تا این افراد ظرفیت های خود را بشناسند و با کمک تسهیل گران آنها را ارتقاء ببخشند.

غفاری با یادآوری اجرای این طرح طی سال گذشته در استان، گفت: سال گذشته این طرح در 19 منطقه کارگاه آموزشی برگزار و بیش از سه هزار و 700 نفرساعت آموزش به جامعه هدف ارائه شد.

وی بیان کرد: طرح توان افزایی و ارتقاء تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده امسال در 12 نقطه شامل شهرستان های کردکوی، گرگان، آق قلا، بندرترکمن، علی آبادکتول، رامیان و گنبدکاووس اجرا می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با اشاره به فعالیت حدود 180 سمن در حوزه زنان و خانواده در استان، خاطرنشان کرد: 12 سازمان مردم نهاد برای اجرای این طرح در استان انتخاب شده اند که دو نفر از هر سمن به عنوان تسهیل گر آموزش می بینند.

وی با تأکید براینکه برخی از آسیب های اجتماعی در استان زیاد است، گفت: گلستان همواره از استان های مهاجر پذیر بوده و همین مسئله هم موجب گسترش بافت های ناکارآمد و مناطق حاشیه شهرها شده و به افزایش آسیب ها در استان دامن زده است.

 

 

 


 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1747
  • کد خبر : 46543