عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی دغدغه ها و مطالبات جوانان گمیشان با حضور فرماندار و نماینده مجلس

در شورای مشورتی جوانان انجام شد؛

بررسی دغدغه ها و مطالبات جوانان گمیشان با حضور فرماندار و نماینده مجلس

 جلسه شورای مشورتی جوانان گمیشان با حضور ضمیر فرماندار شهرستان، دکتر نظری مهر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان گمیشان و جوانان برگزار شد.

در ابتدای این نشست ذوقی مشاور جوان فرماندار گمیشان با اشاره به تشکیل شورای مشورتی جوانان در شهرستان اظهار داشت: اعضای این شورا از طیف های مختلف شهرستان و فعالان جوان زمینه های گوناگون هستند.

وی افزود: در هر جلسه شورای مشورتی، مدیران مرتبط حضور یافته و دغدغه ها و مطالبات جوانان با حضور آنان بررسی می شود.

مشاور جوان فرماندار گمیشان اظهار داشت: در این نشست نیز علاوه بر فرماندار به عنوان بالاترین مقام سیاسی اداری شهرستان که حامی جوانان گمیشان بوده اند، از نماینده غرب استان نیز دعوت کرده ایم.

دکتر نظری مهر از موانع اصلی در توسعه استان گلستان و به خصوص شهرستان های غرب استان در رابطه با گردشگری، سواحل، دریا و... را مشکلات مربوط به مشخص نبودن مرزبندی استان عنوان کرد و عدم اجرایی شدن برخی از طرح ها و پروژه ها در این منطقه را همراه نبودن حوزه هایی از قبیل منابع طبیعی، محیط زیست، شیلات و... بیان نمود.

وی بر استقرار هر چه سریعتر ادارات در گمیشان تاکید کرد و از مسئولین استانی و شهرستانی خواست که اقدامات لازم را انجام دهند.

نظری مهر همچنین گفت: از مشکلات ورزش منطقه مطلع است و در اولین فرصت پیگیری لازم را در این خصوص انجام خواهد داد.

در ادامه فرماندار گمیشان با تبریک وتهنیت به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت گفت: وضعیت نظام مهندسی گمیشان طی یک ماه آینده مشخص خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد برای زهکشی 280هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان اعتبار تخصیص داده شده است و زمین های کشاورزی این منطقه نیز در این طرح دیده شده و برای لایروبی رودخانه ها کار مطالعاتی انجام شده است.

ضمیر به تلاش های صورت گرفته در حوزه بهداشت و سلامت اشاره کرد و گفت پیگیری های لازم برای راه اندازی درمانگاه تخصصی در شهرستان صورت گرفته است.

فرماندار گمیشان درادامه از افتتاح شهرک صنعتی در دهه فجر امسال خبرداد.

دراین جلسه تعدادی از جوانان به بیان نظرات و طرح سوالاتی در رابطه با حوزه ورزش، کشاورزی و اشتغال پرداختند و پیگیری استقرار اداراتی از قبیل فرهنگ و ارشاد و استفاده از افراد توانمند بومی در پست های مدیریتی را خواستار شدند.

دراین جلسه کمال غریبی معاون فرماندار، پسرکلو بخشدار مرکزی، دکتر ملاح رئیس دانشگاه آزاد و قرنجیک رئیس اداره آموزش وپرورش گمیشان حضورداشتند.

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1188
  • کد خبر : 4664