عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تبیین عوامل تدوام انقلاب برای نسل جوان، نقشه های دشمن را باطل می کند


تبیین عوامل تدوام انقلاب برای نسل جوان، نقشه های دشمن را باطل می کند

  مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در اولین جلسه ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی استان ضمن برشمردن اهداف جنگ نرم دشمن گفت: در طی سی و شش سال از عمر انقلاب اسلامی ایران، دشمنان برنامه ریزی های دقیقی داشته اند که با تبیین عوامل تداوم و استمرار انقلاب اسلامی برای نسل جوان و آحاد مردم می توان نقشه های دشمن را باطل کرد.

علی نذیری افزود: هدف انقلاب اسلامی ، نفی سلطه فرهنگی بیگانه و نشر فرهنگ غنی اسلامی است لذا باید به خنثی سازی تبلیغات سوء بیگانگان و استعمارگران پرداخت .

وی با تاکید بر تقویت تبلیغات اسلامی و لزوم بهره برداری از آن برای تبلیغ فرهنگ اسلامی گفت: دهه فجر امسال فرصت مناسبی است تا آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی را بار دیگر باز تعریف کنیم و نسبت به آگاه سازی آحاد جامعه  و واکسینه کردن آنان درمقابل هجوم خاموش دشمن تلاش کنیم .

وی با اشاره به تشکیل جلسه ستاد عالی دهه فجر گفت: 23 کمیته استانی و 14 ستاد شهرستانی با 17 کمیته تخصصی  مسئولیت تدوین برنامه های دهه فجر را برعهده دارند که امیدواریم با مشارکت همه دستگاههای اجرایی و نهادها شاهد برگزار ی برنامه های مردمی باشیم .

شایان ذکر است جلسه ستاد عالی دهه فجر استان به ریاست طهماسبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور فرمانداران و رؤسای کمیته های استانی در سالن اجتماعات استانداری گلستان تشکیل شد.


ارسال کننده خبر : اداره کل امور اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ejtemee
  • بازدید : 1099
  • کد خبر : 4738