عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل و کارشناسان دفتر امور شهری و شوراهای استانداری از شهرداری مراوه تپه

در راستای نظارت بر فعالیتهای شهرداریها انجام شد :

بازدید مدیرکل و کارشناسان دفتر امور شهری و شوراهای استانداری از شهرداری مراوه تپه

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استان گلستان به اتفاق کارشناسان این دفتر از شهرداری مراوه تپه بازدید کردند.

عبدالرضا چراغعلی با شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان نیز از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات این شهرداری قرار گرفت و رهنمودها و راهنمایی های لازم را برای حل و فصل مشکلات شهری و ایجاد زمینه برای توسعه شهر از طریق بهره گیری از ظرفیتهای موجود ارایه نمود.

 

شهردار مراوه تپه نیز ضمن عرض خیر مقدم به مدیر کل محترم و هیئت همراه از حضور ایشان در شهر مراوه تپه تقدیر کردند و گزارشی از روند فعالیتها و پروژه های در دست انجام شهرداری ارائه نمود .

مهندس پران دوجی با اشاره به محرومیت شهر و بافت روستایی آن ، لزوم آسفالت معابر شهری و محدودیت درآمد شهرداری ، مساعدت هر چه بیشتر استان را خواستار شد .

 وی افزود: با توجه به تقاضای زیاد آسفالت گرم و عدم کارآیی کارخانه موجود ، خرید کارخانه آسفالت با ظرفیت بیشتر و تجهیز ماشین آلات را از اولویتهای شهرداری مراوه تپه عنوان کرد .

 

همچنین مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری به اتفاق شهردار از محل احداث کشتارگاه نیمه صنعتی، پارک یادگار امام، تعمیر گوشواره های پل محله تقتمش ،‌ مسیل های اطراف شهر، کارخانه آسفالت، کارگاه سنگ شکن و جایگاه CNG بازدید کرد.

 در ادامه نیز کارشناسان دفتر امور شهری و شوراهای استانداری از سطح شهر اعم از آتش نشانی - محل دفن - کارخانه آسفالت - آزانس های موجود در سطح شهر - بازارچه هفتگی - کشتارگاه در حال ساخت - پارک عمومی شهر - میادین و دیگر نقاط شهر و همچنین واحدهای اداری مختلف شهرداری بازدید کردند و ضمن تذکرات و ارشادات لازم از نزدیک با مسائل و مشکلات جاری شهرداری آشنا و در دستور کار خود جهت پیگیری در سطح استان قرار دادند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 1327
  • کد خبر : 4740