عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دوره آموزشی اجراء و نظارت سازه های بتنی با تکنولوژی نوین برگزار شد


دوره آموزشی اجراء و نظارت سازه های بتنی با تکنولوژی نوین برگزار شد

دوره آموزشی اجراء و نظارت سازه های بتنی با تکنولوژی نوین برگزار شد

 مدیرکل دفتر فنی استانداری در گفتگو با خبرنگاران در حین برگزاری دوره آموزشی اجراء و نظارت سازه های بتنی با تکنولوژی نوین گفت : در جهت بهبود ارتقاء کیفیت پروژه های عمرانی استان امر آموزش را که از ارکان مهم نظام فنی و اجرایی کشور می باشد را اثر گذار در اهداف عالیه استان دانست .

رسول حسام افزود: در همین راستا کمیته آموزش شورای فنی استان در روز یکشنبه 14 دی ماه در مرکز علمی کاربردی شهرداری استان نسبت به برگزاری دوره آموزشی اجراء و نظارت سازه های بتنی با تکنولوژی نوین که از دوره های مصوب شواری فنی استان می باشد را با حضور جناب آقای مهندس اسماعیل تیموری به عنوان مدرس دوره از ساعت 8 صبح تا 14 بعدازظهر با حضور کارشناسان دستگاه های اجرایی استان ،فرمانداری ها و شهرداری ها برگزار کرد.

وی در ادامه همچنین به ارائه گزارشی از دوره های برگزار شده در سال جاری از سوی کمیته آموزش پرداخت.

 

1- برگزاری 5 مرحله دوره آموزشی آشنائی با آزمایش های فنی و مکانیک خاک استان و نحوه آزمایشات در پروژه های عمرانی برای کلیه اعضای کمیته نظارت شهرستان ها با حضور جناب آقای مهندس افتخاری در محل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان .

 

2- برگزاری 3 مرحله دوره آموزشی مبانی گودبرداری ،ژئوتکنیک و سازه های نگهبان برای کارشناسان دستگاه های اجرایی استان ،فرمانداری ها و شهرداری ها و شرکت های مکانیک خاک نظام مهندسی استان با حضور آقای مهندس پسرکلو در مرکز علمی کاربردی شهرداری استان .

 

3- برگزاری دوره HSE برای کارشناسان دستگاه های اجرایی استان ،فرمانداری ها و شهرداری ها با حضور آقایان مهندس اخوان،بهمن یار و مشیدی در محل اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان .

 

4- برگزاری یک دوره SAFE/Etabes برای کارشناسان دستگاه های اجرایی استان ،فرمانداری ها و شهرداری ها با حضور آقای مهندس لقائی در محل اداره کل فنی و حرفه ای استان .


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 1062
  • کد خبر : 4768