عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک مدیر کل امور بانوان استانداری گلستان ومدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان

در راستای تامین رفاه اجتماعی ،حمایت از بانوان تعاونگر و اعطای تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی برگزار شد :

نشست مشترک مدیر کل امور بانوان استانداری گلستان ومدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان

 

نشست مشترک مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ومدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در دفتر بانوان استانداری برگزار شد .

در این نشست که به منظور بررسی امکان حمایت های بیمه ای از مادران در دوران بارداری و شیر دهی و نیز توسعه و تقویت نظام تامین اجتماعی و خدمات بهداشتی درمانی در جهت سلامت باروری و فرزندآوری تشکیل شد غفاری مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به برخی از اهداف شورای راهبردی جمعیت استان گفت : دفتر بانوان مسئول کمیته تحکیم بنیان خانواده ذیل این شورا است و ازجمله اهداف این کمیته پیگیری و بررسی امکان حمایتهای بیمه ای از بانوان در دوران بارداری و شیر دهی می باشد.

مازندرانی مدیر کل تعاون ، کارو رفاه اجتماعی استان نیز با اشاره به وظایف دستگاههای بیمه گزار در استان به توضیع شغل های مختلف بیمه و تنوع آن پرداخت و گفت : اینچنین حمایت هایی باید در کشور برنامه ریزی شود و از بالا دست تامین اعتبار گردد، زیرا در حال حاضر امکان این حمایت ها در استان ها به جز برای افراد تحت پوشش بیمه ای و جود ندارد.

در ادامه در خصوص این بحث مقرر گردید جلسه ای با حضور رئیس بیمه سلامت استان برگزار گردد.

موضوع دیگر این نشست طرح مشکلات تعاونی های زنان به منظور حمایت از بانوان تعاونگر بود که پس از بحث و بررسی مقرر گردید اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مشکلات مطرح شده را پیگیری و رفع نماید .

 

در ادامه کلثوم غفاری توران مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به درخواست شرکت کشت بافت هیرکان برای تبدیل این شرکت به تعاونی بانوان ازمدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان خواست تا در خصوص شرکت نامبرده همکاری گردد .

در ادامه این نشست همچنین مطالبه ی دیگر حوزه بانوان ، اعطای تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی نیز مطرح شدو مقرر گردید طی امضای تفاهم نامه ای دفتر بانوان و خانواده استانداری 300 مورد از پرونده های بانوان را در حوزه مشاغل خانگی جهت اخذ تسهیلات به بانک های عامل معرفی نماید .

شایان ذکر است : چهارشنبه 24تیر 97 نشست مشترک مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ومدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در دفتر بانوان استانداری برگزار شد .


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 527
  • کد خبر : 47877