عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری با بانوان و نخبگان کلاله


نشست صمیمی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری با بانوان و نخبگان کلاله

 نشست صمیمی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری با بانوان و نخبگان کلاله

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در نشستی صمیمی با بانوان و نخبگان عرصه های مختلف در شهرستان کلاله گفت: در عصر حاضر که دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان تلاش زیادی میکنند باید ما مسلمانان همبستگی مان را حفظ کنیم و همانطور که خداوند در قرآن فرمودند یک امت واحد باشیم.

فائزه عبداللهی افزود: برای رفع محرومیت و آسیب پذیری بانوان در جامعه و خانوده ما طراحی را از سالهای گذشته تحت عنوان توانمند سازی زنان و دختران در شهرها و بویژه روستاها برگزار کردیم که ثمرات خوبی را در بر داشت و از شما هم می خواهیم تا در اجرای برنامه توانمندسازی پویا باشید .

وی افزود: لازم است برای همه نوع قشر زنان ( زنان سرپرست خانوار,زنان مطلقه و ...) برنامه های مناسب و مدونی در تمام حوزه ها ی اجتماعی,فرهنگی ,مدیریتی و... داشته باشیم .

وی در ادامه به نقش آموزش اشاره کرد و گفت : ما هر چقدر در مباحث آموزشی و برگزاری دوره های تعلیمی در حوزه زنان تلاش کنیم می توانیم ثمرات بهتری را ببینیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استان اظهار کرد: در این راه می توان از پتانسیل آموزش و پرورش بعنوان تعلیم دهنده آموزه های تعلیمی و صنایع دستی بعنوان ارتباط آن با سنت های و فنی و حرفه ای برای توانمندسازی بانوان بهره های موثری بگیریم.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری پس از حضور در همایش بزرگ پیامبر رحمت - منادی وحدت شهرستان که بصورت متمرکز استانی و با حضور حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه ،عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه گرگان برگزار شد، در نشستی صمیمی با بانوان و نخبگان عرصه های مختلف شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 5023
  • کد خبر : 4801