عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک مدیران کل امور بانوان استانداری، بهزیستی و رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان

درراستای اجرای برنامه های کنوانسیون حقوق کودک

نشست مشترک مدیران کل امور بانوان استانداری، بهزیستی و رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان

 

 

نشست مشترک مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با مدیرکل بهزیستی استان و رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان درراستای اجرای برنامه های کنوانسیون حقوق کودک با هدف شناسایی مسائل و مشکلات کودکان در مناطق آسیب خیز و تدوین برنامه هایی برای افزیش شادی و نشاط در کودکان این مناطق برگزار شد.

کلثوم غفاری توران مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در این جلسه بیان کرد: با عنایت به فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت کودکان و با توجه به کارگر بودن اکثر خانواده های مناطق آسیب خیز، باید دستگاههای اجرایی مرتبط با حوزه کودک، تمهیدات لازم جهت پرکردن اوقات فراغت کودکان در این مناطق داشته باشند.

در این جلسه مقرر گردید: اداره کل بهزیستی استان همکاری لازم را برای ایجاد مهدکودک در این مناطق داشته باشد و دفتر بانوان و خانواده استانداری فرد واجد شرایط برای تاسیس مهد کودک در یکی از مناطق حاشیه شهر را به بهزیستی معرفی نماید و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری جهت تامین و تجهیز فضای مهد کودک اقدام نماید .

و همچنین سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان برای استفاده از ظرفیت های بیشتر خانه های فرهنگ در محله های آسیب خیز جهت آموزش و ایجاد شرایط مناسب برای شادی و نشاط کودکان اقدامات لازم را انجام دهد.

شایان ذکراست : نشست مشترک مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با مدیرکل بهزیستی استان و رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان در محل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری برگزار شد.


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 479
  • کد خبر : 48203