عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مناسب ترين روش آموزش در سازمان ها ، نهاد ها و بخش های دولتی و خصوصی است

دوره هاي آموزشي تخصصی و کاربردی كوتاه مدت:

مناسب ترين روش آموزش در سازمان ها ، نهاد ها و بخش های دولتی و خصوصی است

 

 مناسب ترين روش آموزش در سازمان ها ، نهاد ها و بخش های دولتی و خصوصی  است

سردارزاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان از برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای پرسنل شهرداریها و دهیاریهای استان خبر داد.

سردارزاده با بیان اینکه حسب انعقاد تفاهم نامه با ادارات کل دفتر امور شهری و شوراها و همچنین دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و در راستای توانمندسازی و ارتقاء سطح دانش و آگاهی پرسنل شهرداریها و دهیاریهای سطح استان ، سازمان همیاری شهرداریهای استان نسبت به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مورد نیاز توسط اساتید مجرب اقدام نموده است .

 

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهردارهای استان گلستان حضور شهرداران ، دهیاران و پرسنل را در این دوره ها ، پر رنگ دانست و گفت:   برگزاری چنین دوره هایی را در تربیت نیروهای متخصص جهت افزایش میزان تأثیر گذاری و اثربخشی آنان و همچنین تسریع در کسب توفیق و طی مدارج شغلی ؛ بعنوان یکی از اصول مهم در مدیریت منابع انسانی بر شمردند .

سردارزاده در ادامه تأکید نمودند یکی ازموثر ترین و مهمترین منابع سازمان ها ، نیروی انسانی می باشد و توجه خاصي كه در دهه اخير در جهان به آموزشهاي تخصصی ضمن خدمت معطوف شده است ، حاكي از اين حقيقت بوده كه اين آموزشها نقش مهمي در ارتقاء كيفيت خدمات ، ابداع و نوآوري دارد و می تواند سازمان ها را پویاتر نماید. با توجه به این که اطلاعات و مهارتهایی که افراد در دوره تحصیلات رسمی خود آموخته اند ، لزوماً نمی توانند تا پایان دوره خدمت در آن سازمان کارآمد و اثربخش باشند ؛ بنابراین راهکار اصلی برای کارآمدی و اثربخشی، «آموزش نیروی انسانی» است که مناسب ترين روش آموزش در سازمان ها ، نهاد ها و بخش های دولتی و خصوصی ، «دوره هاي آموزشي تخصصی و کاربردی كوتاه مدت» است.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 504
  • کد خبر : 48632