عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرویسهای مدارس استان ساماندهی خواهند شد


سرویسهای مدارس استان ساماندهی خواهند شد

سرویسهای مدارس استان ساماندهی خواهند شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: سرویس مدارس دانش آموزان با همکاری فرمانداران، اداره کل آموزش و پرورش و شهرداری های استان، ساماندهی خواهند شد.

"علی اصغر طهماسبی" در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان در سال 97 اظهار کرد: درخصوص تغییر کاربری مدارس، سهمیه ای برای هر شهرستان در نظر گرفته شده که فرمانداران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستانها فرصت دارند با همکاری شهرداری های خود موانع و مشکلات پیش رو را در فرصت باقی مانده برطرف و گزارش نهایی خود را به شورای آموزش و پرورش استان اعلام کنند.

وی با بیان اینکه مطالبات فرهنگیان را به حق می دانیم، خاطرنشان کرد: ان شاالله با تدبیر بتوانیم مشکلات این عزیزان را به حداقل برسانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه با تقدیر از فعالیت های انجمن خیرین مدرسه ساز گفت: خیرین مدرسه ساز به عنوان یار و یاور همیشگی آموزش و پرورش، منشاء خدمات بی نظیری به نظام تعلیم و تربیت استان بوده اند و ما همواره قدردان این عزیزان هستیم.

طهماسبی با بیان اینکه آموزش و پرورش در همه زمینه ها بستر ساز است، بیان کرد: ذهن پویا و خلاق کودکان و نوجوانان باید توسط آموزش و پرورش هدایت و پرورش یافته تا برای سازندگی و توسعه مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات روز گذشته مقام رهبری در جمع اقشار مردم گفت: سخنان رهبری در برهه های حساس واقعاً امید بخش و وحدت آفرین است و دشمنان را نا امید خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری ظرفیتی برای جمهوری اسلامی است که هر کشوری آنرا در اختیار ندارد و ما باید قدردان این موهبت بزرگ باشیم.

سرویسهای مدارس استان ساماندهی خواهند شد

سرویسهای مدارس استان ساماندهی خواهند شد

سرویسهای مدارس استان ساماندهی خواهند شد


 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .