عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تأکید معاون استاندار به لزوم مشارکت جوانان در عرصه های اجتماعی


تأکید معاون استاندار به لزوم مشارکت جوانان در عرصه های اجتماعی

تأکید معاون استاندار به لزوم مشارکت جوانان در عرصه های اجتماعی

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به لزوم مشارکت جوانان در عرصه های مختلف اجتماعی تأکید کرد.

"علی اصغر طهماسبی" در سی و نهمین جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان گلستان گفت: باید به این مهم دست‌یابیم که لازمه توسعه پایدار و متوازن، این است که حس امید را در جامعه بویژه جوانان پررنگ نماییم.

وی ادامه داد: افزایش بودجه حوزه های مرتبط با جوانان، حاکی از توجه دولت تدبير و اميد به این قشر است، خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه جوانان و ایجاد شور و نشاط در آنان انجام شده است، اما هنوز برنامه و سیاست گذاری دقیق و منسجمي در این حوزه وجود ندارد و اغلب اقدامات و کارهایی که در حوزه جوانان انجام می شود بصورت پراکنده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر اهتمام دستگاههای متولی در حوزه سلامت جوانان، بیان کرد: ما در این خصوص مصوبات خوبی داشتیم که همه دستگاههای استان ملزم به اجرای آن هستند، ضمن اینکه معتقدیم هرچقدر جامعه سالم تری به لحاظ روحی و جسمی داشته باشیم، آسیب ها و مشکلات کمتری خواهیم داشت.

طهماسبی تصریح کرد: توفيق در حوزه ارتقاء سلامت جوانان، تضمين كننده سلامت نسل حاضر و آينده كشور است و پايداري برنامه‌هاي توسعه كشور را در عرصه‌هاي كلان‌تر به دنبال خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: این حادثه که منجر به شهادت تنی چند از هموطنان عزیزمان شد، ریشه در بیرون مرزها دارد و این افراد تحت آموزش و حمایت سرویس های اطلاعاتی برخی از کشورهای عربی منطقه بوده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: از خون شهدای این حادثه تلخ نخواهیم گذشت و قطعا عاملان این جنایت و حامیانشان با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد.

تأکید معاون استاندار به لزوم مشارکت جوانان در عرصه های اجتماعی

تأکید معاون استاندار به لزوم مشارکت جوانان در عرصه های اجتماعی

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .