عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشاوران جوان ۶۰ ارگان دولتی در استان گلستان منصوب شده اند

نصیبی خبرداد:

مشاوران جوان ۶۰ ارگان دولتی در استان گلستان منصوب شده اند

مشاوران جوان ۶۰ ارگان دولتی در استان گلستان منصوب شده اند

مشاور جوان استاندار گلستان گفت: مشاوران جوان ۶۰ ارگان دولتی در استان گلستان منصوب شده اند.

علی نصیبی، به گزارش عملکرد حوزه خود پرداخت و با بیان این که در ۶۰ اداره کل، سازمان و دستگاه دولتی مشاوران جوان منصوب شده اند، گفت: مشاوران جوان وظایف درون سازمانی و برون سازمانی دارند و بر همین اساس موظفند به مرور ارتباط جوانان را با ارگان حوزه کاری خود بیشتر کنند.

وی با تأکید بر این که وظیفه مشاور جوان بیشتر از ارائه مشاوره به مدیران در حوزه جوانان است، افزود: ایجاد بستر لازم برای استفاده از اندیشه های کاربردی جوانان در مسیر بهره وری بیش از پیش سیستم و به تبع آن تسریع در روند توسعه استان، پرورش مدیران فردا، ارتقاء نشاط اجتماعی، و ... از جمله وظایف مشاوران جوان ادارات است.

نصیبی در ادامه به دیگر فعالیت های این حوزه اشاره کرد و گفت: سازماندهی جوانان فعال غیر دولتی در قالب گروه های کاری از اقدامات ما در شهرستان ها است تا تفکرات و اندایشه های نسل جوان را برای بهبود شاخص های استان گردآوری کنیم.

وی از برگزاری ۳۵ جلسه با مشاوران استان خبر داد و افزود: طی این جلسات که در گروه های یک تا چهار نفره با توجه به همخوانی ماموریت های ادارات برگزار شد، وظایف مشاوران جوان تبیین و رویکرد مسئولان، ظرفیت های حوزه، خط مشی آتی، و... تبیین و حاضرین نیز برای هم افزایی بیش از پیش به بیان ایده ها و راهکارها، جهت تاثیر گذاری بیش از پیش حوزه مشاوران جوان پرداختند.


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 1379
  • کد خبر : 5348