عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور حداکثری بانوان تضمین کننده پیگیری مطالبات به حق جامعه زنان


حضور حداکثری بانوان تضمین کننده پیگیری مطالبات به حق جامعه زنان

حضور حداکثری بانوان تضمین کننده پیگیری مطالبات به حق جامعه زنان

سرپرست دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان در نشستی با زنان فرهیخته شهرستان رامیان، سفر رییس جمهور و هیئت همراه را به استان پر خیر و برکت خواند و حضور حداکثری بانوان را تضمین کننده پیگیری مطالبات به حق جامعه زنان دانست.
نشست زنان فرهیخته شهرستان رامیان به منظور بررسی مسائل بانوان در راستای سفر کاروان تدبیر و امید به گلستان، با حضور سرپرست دفتر بانوان و خانواده استانداری، فرماندار شهرستان رامیان و نماینده مردم شریف شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در محل سالن اجتماعات فرمانداری رامیان برگزار شد.
الهه غیناقی با اشاره به شورای راهبردی زنان استان، تصریح کرد: این شورا به پیشنهاد دکتر هاشمی استاندار گلستان جهت همراهی و ارتقاء توان دفتر بانوان و خانواده استانداری مرکب از جمعی از زنان فرهیخته و تأثیرگذار استان به منظور استفاده از ظرفیت زنان و گسترش همکاری های گروهی در بخش های مختلف اعم از ستادی، اجرایی و آزاد تشکیل شده است.
وی در ادامه افزود: شناخت وضعیت زنان در عرصه های مختلف ، ارائه ی راهبرد ها و برنامه های کارآمد در جهت رفع موانع و فراهم نمودن بسترهای مناسب جهت ارتقاء جایگاه زنان در عرصه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، و اقتصادی و بالاخص در عرصه های مدیریتی با توجه به الگوهای اسلامی از اهم اهداف این شورا می باشد.
عضو شورای راهبردی زنان استان با تأکید بر استفاده از ظرفیت های بومی، از تشکیل شورای راهبردی بانوان شهرستان های تابعه متناظر شورای راهبردی استان و کمیته های ذیل آن با استفاده از بانوان صاحب نظر و فرهیخته خبر داد و ابراز امیدواری کرد با دیدگاه مثبت استاندار و فرماندار، گام مهمی در ارتقای وضعیت جامعه زنان شهرستان رامیان برداشته شود.
سرپرست دفتر بانوان و خانواده استانداری در پایان ضمن گفت و شنود با بانوان، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات اقشار مختلف زنان شهرستان رامیان قرار گرفت.
فرماندار شهرستان رامیان با تبریک انتصاب الهه غیناقی، وی را فردی با تجربه اندوخته و کارآزموده خطاب کرد.
محمود سالاری با اشاره به ظرفیت خوب و مغفول مانده ی گردشگری شهرستان رامیان، ابراز امیدواری کرد: با حمایت دفتر بانوان و خانواده استانداری جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی در این زمینه گام های مؤثری برداشته شود.
نماینده مردم شریف شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن اشاره به تعداد اندک مدیران خانم در شهرستان رامیان اذعان کرد:. از حقوق بانوان درعرصه های اجتماعی و سیاسی دفاع می کنیم.
علیرضا ابراهیمی در خصوص پیگیری مطالبات بیمه ای بانوان اظهار داشت: در حال حاضر بیمه زنان سرپرست خانوار تنها شامل مادران دارای 3 فرزند به بالا می گردد؛ که جهت رفع موانع قانونی آن با مشکلات بودجه ای روبرو هستیم.
نائب رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پایان از سرپرست دفتر امور بانوان وخانواده استانداری خواستار شد: سطح آموزش بانوان را در زمینه های سبک زندگی، آرامش در خانواده، مهارت های زندگی و استفاده از فضای مجازی و ... را ارتقاء ببخشد.

حضور حداکثری بانوان تضمین کننده پیگیری مطالبات به حق جامعه زنان

 

حضور حداکثری بانوان تضمین کننده پیگیری مطالبات به حق جامعه زنان

 

حضور حداکثری بانوان تضمین کننده پیگیری مطالبات به حق جامعه زنان

 

حضور حداکثری بانوان تضمین کننده پیگیری مطالبات به حق جامعه زنان

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 635
  • کد خبر : 56006