عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح 250 پروژه در روستاهای استان گلستان

مدیر کل امور روستایی و شوراها خبر داد:

افتتاح 250 پروژه در روستاهای استان گلستان

افتتاح 250 پروژه در روستاهای استان گلستان

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان اظهار کرد: در دهه فجر سال جاری 250 پروژه در روستاهای استان با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد و 699 میلیون و 200 هزار ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه دفتر امور روستایی، مهندس قاسم سمیعی ضمن تبریک سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، تصریح کرد : این پروژه ها در حوزه ادارات مختلف و با همکاری تمامی دلسوزان نظام صورت گرفته است.

وی با اشاره به پراکندگی این پروژه ها در دستگاه های مختلف، گفت: در حوزه های آب و فاضلاب 5 پروژه، راه روستایی 3 پروژه، امور عشایر یک پروژه، نوسازی مدارس 9 پروژه، بهداشت و درمان 31 پروژه، بنیاد مسکن 11 پروژه، ورزش و جوانان 6 پروژه، فرهنگی 5 پروژه، گاز 21 پروژه، مخابرات 24 پروژه، جهاد کشاورزی 30 پروژه، برق 11 پروژه، کمیته امداد امام خمینی (ره) 18 پروژه، صندوق مهر امام رضا (ع) 41 پروژه و دهیاری های استان 34 به بهره برداری می رسند.

وی با بیان اینکه امروز دغدغه جدی دولت تدبیر و امید حمایت ویژه از روستاهاست، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در تمامی شهرستان های استان پروژه های قابل افتتاحی در سطح دهیاری و روستا وجود دارد.

سمیعی افزود: یقیناً در سال 94 با توجه به عنایات ریاست محترم جمهوری و شخص استاندار گلستان توجه به روستاها و لزوم ایجاد درآمد پایدار در آن بیش از پیش نمایان خواهد شد.

لازم به ذکر در بین پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر امسال 34 پروژه به دهیاری ها مربوط می شود که با اعتباری بالغ بر 11میلیارد و 530 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : دهیار
  • بازدید : 869
  • کد خبر : 5769