عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست زنان فرهیخته استان در محضر نماینده ولی فقیه گلستان برگزار شد

مدیرکل دفتر امورزنان و خانواده استانداری گلستان :

نشست زنان فرهیخته استان در محضر نماینده ولی فقیه گلستان برگزار شد

نشست زنان فرهیخته استان در محضر نماینده ولی فقیه گلستان برگزار شد

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان گفت: نشست زنان فرهیخته و تاثیر گذار استان در محضر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان گرگان برگزار شد.

فائزه عبداللهی درنشست زنان فرهیخته و بانوان تاثیر گذاراستان با اشاره به نامگذاری روز 15 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، زنان و سبک زندگی ایرانی- اسلامی، گفت:نقش زنان در دوران انقلاب اسلامی بسیار پررنگ بوده و آنان در عرصه های مختلف انقلاب، جنگ تحمیلی، حوزه علم و دانش، حوزه فرهنگ و اجتماع همواره حضوری فعال داشته اند.

 وی دراین نشست که در محضر حضرت آیت الله نومفیدی برگزار شد خطاب به ایشان یاد آورشد : همواره رهنمود های شما که برگرفته از مبانی دینی است به عنوان فردی که قبل از انقلاب در پیروزی انقلاب نقش بارزی داشتید و چه در زمان انقلاب که پرچم دار بودیدو چه درحال حاظرراهنمای جامعه زنان بوده است .

مدیرکل دفتر امورزنان و خانواده گلستان خاطرنشان کرد : زنان ایرانی پس از پیروی انقلاب اسلامی به وسیله بازیابی عزت و منزلت واقعی خود و رعایت موازین شرعی و شرکت در فعالیت های اجتماعی ، اداری و آموزشی و علمی توانستند از نظر کمی نیز پیشرفت چشمگیری داشته باشند .

وی با بیان اینکه هم اکنون 66 نفر از بانوان استان در پست های مدیریت و معاونت در سطح ادارات کل و شهرستان های گلستان مشغول خدمت هستند تاکید کرد: برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی لازم است انتظارت جامعه زنان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

شایان ذکر است : به همت دفتر امورزنان و خانواده استانداری گلستان نشست زنان فرهیخته و بانوان تاثیر گذاراستان درمحضر حضرت آیت الله نومفیدی نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان در دفتر کار ایشان برگزار شد.

نشست زنان فرهیخته استان در محضر نماینده ولی فقیه گلستان برگزار شد

نشست زنان فرهیخته استان در محضر نماینده ولی فقیه گلستان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 2379
  • کد خبر : 5912