عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عملکرد مشاور جوان استاندار گلستان نقد شد

در شورای مشورتی جوانان استان؛

عملکرد مشاور جوان استاندار گلستان نقد شد

عملکرد مشاور جوان استاندار گلستان نقد شد

در چهارمین نشست شورای مشورتی جوانان استان، عملکرد مشاور جوان استاندار گلستان نقد شد و حاضران به بیان راهکارهای خود در جهت نقش آفرینی بیش از پیش این حوزه پرداختند.

در این جلسه، پس از ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته توسط حوزه مشاور جوان استانداری در هشت ماه گذشته، حاضران به بیان نقدها و نکته نظرات خود پرداختند و در ادامه علی نصیبی مشاور استاندار و رئیس گروه مشاوران جوان، پاسخ های تکمیلی را ارائه کرد.

مشاور جوانان استاندار اظهار داشت: ترویج فرهنگ نقد و نقدپذیری یکی از اهداف اصلی ما از برگزاری این جلسه بوده و امیدواریم بنا بر سیاست های دولت تدبیر و امید، فضای گفت و گوی منطقی و نقد در عین احترام، به همه ارکان جامعه تسری یابد.

علی نصیبی خاطرنشان کرد: الزامی به برگزاری جلسه نقد و هم اندیشی نداشته ایم لیکن اعتقاد داریم نقدهای سازنده و راهکارهای جوانان، میتواند یاور ما در دستیابی به اهداف مدنظر باشد.

وی همچنین افزود: استراتژی اصلی ما در سال 93، ایجاد ارکان حوزه مشاور جوان در فرمانداری ها و ادارات و ...، و نیز راه اندازی شوراها و کارگروه های تخصصی بوده است.

علی نصیبی گفت: مطمئنا بذری که هم اکنون کاشته ایم با تداوم حمایت های مسئولان ارشد استان و شهرستان ها و جوانان، در سال 94 جوانه خواهد زد.

عملکرد مشاور جوان استاندار گلستان نقد شد

مشاور جوان استاندار گلستان اظهار داشت: ایجاد زمینه لازم برای استفاده از اندیشه های کاربردی و خلاقانه نسل جوان در مسیر توسعه استان یکی از اهداف اصلی ما بوده و از این رو در هر یک از جلسات کارگروه های تخصصی ما با حضور جوانان صاحبنظر، موضوع مشخصی به بحث گذاشته خواهد شد و خروجی ها به مدیران ارشد استان منتقل می شود.

لازم به ذکر است در چهارمین جلسه شورای مشورتی جوانان استان، به روال دیگر جلسات این شورا یکی از مشاوران جوان فرمانداری ها نیز به ارائه گزارش عملکرد پرداخت.

عملکرد مشاور جوان استاندار گلستان نقد شد

از این رو در نشست مذکور، عملکرد سیدعلی میرخاندوزی مشاور جوان فرمانداری ارائه و سپس حاضران به بیان نکته نظرات درباره عملکرد وی پرداختند.

 


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 1514
  • کد خبر : 6011