عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان در حوزه سیاسی یکی از استانهای برتر کشور است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

گلستان در حوزه سیاسی یکی از استانهای برتر کشور است

گلستان در حوزه سیاسی یکی از استانهای برتر کشور است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: گلستان با وجود دارا بودن تمام شاخصهای امنیتی نظیر قومیت، مذهب، مرز و ... و با وجود اینکه یکی از سیاسی ترین استانهای کشور است، اما در حوزهای سیاسی و امنیتی با وجود فضایی امن و آرام جزء برترین استانهای کشور، طی یکسال اخیر بوده است.

"علی اصغر طهماسبی" در نشست با کارشناسان سیاسی و انتخابات استانداری و فرمانداریهای تابعه افزود: حضور بیش از70 سخنران در گرگان و سایر شهرهای استان، از طیفهای مختلف و به دعوت احزاب گوناگون، نشاندهنده فضای پرنشاط سیاسی در استان بوده و تمامی این سخنرانی ها طی یکسال گذشته با کمترین حاشیه ای انجام شده است که نشان از کار و تلاشی دارد که در حوزه سیاسی استان و شهرستانها صورت می گیرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال پیش رو، خاطرنشان کرد: قطعاً سال 94 برای شما کارشناسان سیاسی و انتخابات، سال پرکاری خواهد بود زیرا وظیفه بسیار سنگینی بر عهده شماست که باید به بهترین نحوه ممکن آنرا به انجام برسانید.

طهماسبی یادآور شد: کلید برگزاری انتخابات از حدود یک ماه پیش توسط وزیر محترم کشور زده شد و در جلسه ای که با حضور معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداریها در وزارت کشور برگزار شد، ایشان بر ضرورت رصد مسائل سیاسی و انتخاباتی تأکید ویژه ای داشتند.

وی ادامه داد: هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیکتر می شویم، وظیفه کارشناسان سیاسی هم سنگین تر می شود و شما باید از هم اکنون نسبت به سخنرانی های کاندیداهای احتمالی و یا شخصیتهای سیاسی ، حساسیت دو چندانی داشته و رصد کاملی از قبل ، حین و بعد از سخنرانیها داشته باشید و اخبار و تحلیلهای خود را به اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری منعکس نمایید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه استان گلستان همواره نماد وحدت شیعه و سنی در کشور شناخته می شود، تأکید کرد: هر حزب و گروهی که قصد دعوت از شخصیت های سیاسی را دارند باید این کار را با اخذ مجوز از فرمانداریها انجام دهند و سخنرانان نیز باید توسط همان حزب و تشکل دعوت شده توجیه شوند که از بیان مطالب تفرقه انگیز بشدت بپرهیزند و فضای آرام سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان را با چالش مواجه نسازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شما طرفدار هر حزب و جناحی که هستید برای ما محترم است اما در حال حاضر در دولت تدبیر و امید مشغول بکار هستید و باید در چهارچوب سیاستهای دولت گام بردارید.

گلستان در حوزه سیاسی یکی از استانهای برتر کشور است

 

گلستان در حوزه سیاسی یکی از استانهای برتر کشور است

 

گلستان در حوزه سیاسی یکی از استانهای برتر کشور است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .