عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تأکید معاون استاندار بر تقویت و تجهیز ایستگاههای بازرسی استان


تأکید معاون استاندار بر تقویت و تجهیز ایستگاههای بازرسی استان

تأکید معاون استاندار بر تقویت و تجهیز ایستگاههای بازرسی استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بر تقویت و تجهیز ایستگاههای بازرسی استان ( تنگراه، تیل آباد، گمرک اینچه برون و...) به منظور ممانعت از ورود و خروج هر گونه مواد مخدر به استان، تأکید کرد.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور قائم مقام دبیرکل ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور و استاندار گلستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اقدامات که طی یکسال گذشته در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قرار داشته ، یکسان سازی آمار معتادان و نقاط آلوده بر مبنای واقعیتهای موجود است.

وی ادامه داد: طبق آمارهای بدست آمده و بازدیدهای میدانی 56 نقطه آلوده به مواد مخدر در استان وجود دارد که تیمهای مختلف دستگاههای عضور شورا، در حال بازرسی و پاکسازی این مناطق هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه تا کنون بیش از 100 معتاد زن کارتن خواب در استان شناسایی شده اند، تصریح کرد: حمایت از زنان معتاد بی بضاعت که در مراکز ترک اعتیاد درمان شده اند، در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قرار دارد.

وی با تأکید بر بکارگیری سازمانهای مردم نهاد در اجرای طرحهای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: استفاده بهینه از ظرفیتهای تشکلهای مردمی استان در امر برگزاری کارگاههای آموزشی، جشنواره ها و همایش ها با توجه به تجربه خوبی که در این خصوص بدست آورده ایم می تواند کمک حال شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باشد.

طهماسبی در ادامه واگذاری مسئولیت اجرایی جشنواره ملی "ایده های برتر در زمینه کنترل و کاهش مواد مخدر" به موسسه خودباوران کوثر و مسئولیت اجرایی همایش "مشارکتهای مردمی در امر مبارزه با مواد مخدر و روانگردانها" به موسسه مهرآفرینان جوان را از جمله این تجربیات موفق عنوان کرد.

وی واگذاری اجرای جلسات هم اندیشی تشکلها به خود تشکلهای مردمی و برگزاری اتاقهای فکر در راستای اهداف و وظایف تشکلهای مردم نهاد با حضور کارشناسان صاحب نظر و نمایندگان سازمانهای مردمی را از راهکارهای مشارکت هر چه بیشتر تشکلهای مردم نهاد در امر خطیر پیشگیری، درمان و مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: 5 تشکل مردم نهاد استان گلستان بصورت مستمر در امر اشتغالزایی برای بهبود یافتگان و خانواده های در معرض آسیب این افراد فعالیت دارند که جا دارد از این اقدام خداپسندانه این عزیزان تشکر ویژه ای داشته باشیم.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت قابل توجه تشکلهای مردم نهاد استان در اجرای مراسم سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر یکی از عوامل اصلی انتخاب گلستان به عنوان استان برتر کشور در زمینه اجرای مراسم و تعدد برنامه های اجرا شده در هفته مبارزه با مواد مخدر شد.

تأکید معاون استاندار بر تقویت و تجهیز ایستگاههای بازرسی استان


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .