عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دوره آموزشی پدافند غیرعامل برای اعضای شورای اداری استان برگزار خواهد شد

مدیرکل پدافند غیر عامل استان:

دوره آموزشی پدافند غیرعامل برای اعضای شورای اداری استان برگزار خواهد شد

دوره آموزشی پدافند غیرعامل برای اعضای شورای اداری استان برگزار خواهد شد

مدیرکل پدافند غیرعامل استان از برگزاری یک دوره آموزشی مباحث پدافند غیرعامل ویژه اعضای شورای اداری استان و کارشناسان پدافند غیرعامل دستگاههای اجرایی خبر داد.

"قاسم غریب آبادی" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان اظهار داشت: با پیگیریهای بعمل آمده، مجوز برگزاری یک دوره آموزشی در سطوح عمومی ، تخصصی و تربیت مربی ، اخذ شده که از نهم لغایت چهاردهم اسفند ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی بمدت 136 ساعت و با حضور اساتید برجسته کشوری، در سالن همایشهای محیط زیست استان برگزار خواهد شد و در پایان نیز به شرکت کنندگان در این دوره ، گواهینامه مورد تأیید اداره کل آموزش و پژوهش وزارت کشور و سازمان پدافند غیرعامل کشور اعطا خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بیان کرد: آیین افتتاحیه این دوره روز شنبه از ساعت 8 صبح و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان برگزار خواهد شد.

غریب آبادی در پایان تأکید کرد: این دوره آموزشی توسط یکی از شرکتهای طرف قرارداد سازمان پدافند غیرعامل برگزار می شود و تمامی مباحث مربوط به حضور و غیاب ، برگزاری آزمون و صدور گواهینامه با تأیید شرکت مذکور صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما از مدیران محترم و کارشناسان مربوطه این است که در ساعات مقرر در محل مذکور حضور داشته باشند.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .