عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایران یک کشور مقتدر و تأثیر گذار در جهان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

ایران یک کشور مقتدر و تأثیر گذار در جهان است

ایران یک کشور مقتدر و تأثیر گذار در جهان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: جمهوری اسلامی ایران یک کشور مقتدر و تاثیر گذار در منطقه و جهان است.

"علی اصغر طهماسبی " در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان آزادشهر، افزود: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور قدرتمند و تاثیر گذار در منطقه و جهان شناخته شده به دلیل حمایت های مردم و رهبری های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی ایران در طول دوران پس از پیروزی انقلاب با وجود همه فشارهای دشمنان توانسته با گفتمان خود، دستاورهای انقلاب را به جهان صادر کند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به حضور تکفیری ها در برخی کشورهای اسلامی منطقه اشاره کرد و گفت: امروز قدرت و توان ایران اسلامی به جای رسیده که علاوه بر تامین امنیت در داخل ایران، کشورهای منطقه نیز برای مبارزه با گروهک های تروریستی از جمهوری اسلامی ایران کمک می خواهند.

طهماسبی در ادامه به پیشرفت های ایران در زمینه های مختلف نیز اشاره کرد و اظهار داشت: دستیابی جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت در زمینه های علمی ، نانوتکنولوژی ، هوافضا ، تولید داروهای خاص و ... به دلیل ایستادگی و مقاومت ملت ما در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی است.

به گفته وی، به برکت همین پشتوانه مردمی است که تیم مذاکره کننده هسته ای، به خوبی گفت و گوها را زیر نظر مقام معظم رهبری، به پیش می برد.

طهماسبی در ادامه اظهار امیدواری کرد که دولت تدبیر و امید بتواند با اجرای برنامه های مختلف ، مشکلات اقتصادی کشور را کاهش دهد.

وی همچنین با معرفی "حبیب شفایی" به عنوان سرپرست جدید فرمانداری آزادشهر گفت: مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی یک فرصت برای خدمت به مردم است.

طهماسبی از "سیدفاضل دهنوی" فرماندار سابق شهرستان آزادشهر به دلیل فعالیت نزدیک به 5 ساله اش در این سمت قدردانی کرد.

در این جلسه همچنین"بهمن برزگر" به عنوان معاون فرمانداری آزادشهر معرفی شد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .