عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دوره آموزشی پدافند غیرعامل در استان گلستان شروع بکار کرد


دوره آموزشی پدافند غیرعامل در استان گلستان شروع بکار کرد

دوره آموزشی پدافند غیرعامل در استان گلستان شروع بکار کرد

صبح امروز دوره آموزش عمومی، تخصصی و تربیت مربی پدافند غیرعامل ویژه مدیران دستگاههای اجرایی، فرمانداران، بخشداران و کارشناسان دستگاهها در سالن همایشهای اداره کل محیط زیست استان آغاز شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان طی سخنانی در از این دوره آموزشی گفت: پدافند غیرعامل مجموعه ای از اقدامات پیشگیرانه است که با رعایت اصول آن می توان احتمال هر گونه حمله دشمن را کاهش داد.

"قاسم غریب ابادی" ادامه داد: ملاحظات پدافند غیرعامل به این دلیل که مربوط به مباحث دفاعی و امنیتی می باشد در اجرای پروژه های مختلف، از سایر ملاحظات نظیر زیست محیطی و ... حساس تر است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با همت دولت تدبیر و امید و مصوبه هیأت وزیران ساختار پدافند غیرعامل پس از وقفه ای کوتاه به بدنه دولت بازگشت و ما در استان گلستان با حمایتهای استاندار محترم و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ایشان به عنوان رئیس و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان در وضعیت مطلوبی بسر می بریم.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان افزود: 14 کارگروه در ذیل شورای پدافند غیرعامل استان تعریف شده که ابلاغ رؤسای این کارگروهها و اعضای آنها آماده شده است.

غریب آبادی تصریح کرد: ریاست شورای پدافند غیرعامل در شهرستانها به عهده فرمانداران بوده و انتظار داریم تا جلسات شورا بصورت مدون در شهرستانها انجام شود.

این دوره آموزشی بمدت 3 روز با تدریس اساتید مجرب در سالن همایشهای اداره کل محیط زیست استان در حال برگزاری است.

دوره آموزشی پدافند غیرعامل در استان گلستان شروع بکار کرد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .