عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 70 درصد مصوبات کارگروه بانوان در گلستان اجرا شده است

مدیرکل دفترامور زنان و خانواده استانداری گلستان:

70 درصد مصوبات کارگروه بانوان در گلستان اجرا شده است

70 درصد  مصوبات کارگروه  بانوان در گلستان اجرا شده است

مدیرکل دفترزنان وخانواده استانداری گلستان گفت: امسال 70 درصد مصوبات کارگروه بانوان در استان اجرایی شده است.

فائزه عبداللهی در پنجمین جلسه کارگروه بانوان و خانواده گلستان اظهار کرد: سال 94 را در حالی آغاز خواهیم کرد که از پنجم فروردین‌ماه دهه دوم فاطمیه آغاز می‎شود؛ امیدواریم سالی فاطمی را به تأسی و الگوگیری از حضرت فاطمه (س) در سال آینده شاهد باشیم.

وی به شاخص‎های فعالیت‎های انجام شده در سال جاری اشاره کرد و افزود: تدوین برنامه جامع امور زنان و خانواده استان، پیشنهاد اصلاح و تکمیل ساختار تشکیلاتی، ایجاد گروه‎های کاری هفت‌گانه استانی و شهرستانی، ایجاد بانک اطلاعاتی زنان، ملاقات و دیدار مردمی، برگزاری اردوهای تفریحی، مشاوره بانوان دستگاه‎ها و زنان تاثیرگذار استان از موضوعاتی است که در سال 93 پیگیری و در استان ارائه شد.

مدیرکل دفترزنان و خانواده استانداری گلستان خاطرنشان کرد: 487 تعامل و مصاحبه رسانه‎ای در راستای کارگروه زنان در استان داشتیم.

وی افزود: یک‌هزار و 31 مورد دوره‎های آموزشی در استان برگزار کردیم.

عبداللهی با بیان اینکه امسال 875 دیدار با مسئولان و مردم در راستای تحکیم جایگاه زنان و بانوان در جامعه تدارک دیده شده است، افزود: 738 جلسه با موضوعات مشاوره، آسیب‎های اجتماعی، آموزش خانواده، اشتغال، جمعیت، تامین اجتماعی و مناسبت‎های ملی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه با تاکیدهای مدیران‌کل این جلسات در استان برگزار شده است، ادامه داد: امسال تمام شهرستان‎ها کارگروه‎های بانوان را شکل دادند و نشست‎های منطقه‎ای در چهار منطقه استان برپا شد.

مدیرکل دفترامورزنان وخانواده استانداری گلستان با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران در راستای برگزاری دوره‎های آموزشی همکاری خوبی داشتند، اضافه کرد: در چهار جلسه سازماندهی و عملیات‎سازی امور بانوان 26 دستورجلسه و 41 مصوبه در سال جاری ارائه شد که 70 درصد مصوبات آن محقق شده است.

وی با بیان اینکه در استان 180 مصوبه کارگروه بانوان و خانواده اجرایی شده است، تصریح کرد: این کارگروه 185 جلسه با گروه‎های مختلف در استان برگزار کرده است. عبداللهی گفت: یک‌هزار و 555 برنامه پیشنهادی از سوی فرمانداری‎ها و یک‌هزار و 176 برنامه نیز توسط دستگاه‎های اجرایی برای برگزاری در هفته زن در سال آینده به ستاد بزرگداشت هفته زن گلستان در سال 94 ارسال شده است.

شایان ذکر است پنجمین کارگروه تخصصی زنان و خانواده استان با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 استانداری برگزار شد.

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 987
  • کد خبر : 6933