عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توانمندسازی زنان توسعه کشور را بدنبال خواهد داشت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

توانمندسازی زنان توسعه کشور را بدنبال خواهد داشت

توانمندسازی زنان توسعه کشور را بدنبال خواهد داشت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: توانمندسازی زنان، توسعه کشور را در همه ابعاد بدنبال خواهد داشت.

"علی اصغر طهماسبی" در آخرین جلسه کارگروه زنان و خانواده استان گلستان در سال 93 اظهار داشت: پیرامون بحث توانمند سازی بانوان ، حرفه آموزی به بانوان، توجه به موضوع اشتغال و پیگیری ایجاد بازارچه های عرضه محصولات خوداشتغالی بانوان از مهمترین برنامه هایی است که باید در دستور کار اعضای کارگروه در سال 94 قرار داشته باشد.

رئیس کارگروه زنان و خانواده استان ادامه داد: توجه به مسأله پر کردن اوقات فراغت دختران و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی نظیر اعتیاد و طلاق از دیگر موضوعات مهمی است که باید مورد اهتمام اعضای این کارگروه قرار داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد : انصافاً طی یکسال گذشته کارها و اقدامات بسیار خوبی در حوزه بانوان و خانواده در استان گلستان صورت گرفته است اما هر چقدر که در این حوزه بیشتر کار کنیم، بازخورد مثبت کارهایمان را در جامعه شاهد خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به بازدید از کانون جهان دیدگان گرگان یادآور شد: هفته گذشته بازدیدی از این مرکز داشتیم که واقعاً حضور و شور و نشاط بانوان سالخورده در این مرکز ما را شگفت زده کرد.

وی افزود: وجود چنین مراکز خیره ای که توسط خود بانوان اداره می شود از ضروریات هر شهرستانی است و ما به عنوان مسئولان امر در استان از همه عزیزانی که بخواهند در این حوزه قدمهایی بردارند حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

طهماسبی با قدردانی از همه عزیزانی که در ساخت و افتتاح پارک بانوان در گرگان نقش آفرین بودند گفت: ایجاد پارک بانوان از مصوبات کارگروه بانوان و خانواده استان بود که با تلاش مسئولان شهرداری و سایر دستگاهها در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح شد.

وی ادامه داد: وجود چنین مکانی در تمامی شهرستانهای استان یک ضرورت است و باید امکانی را فراهم کنیم که تمامی بانوان استان از چنین فضایی برخوردار باشند.

رئیس کارگروه بانوان و خانواده استان گفت: انتظار ما از متولیان امور بانوان در استان و شهرستانها این است که شبکه های اجتماعی را فرصت بدانند و با عضویت در گروههای مجازی، برای بیان پیامهای اخلاقی، دینی، فرهنگی و. .. به نسل جوان استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زبان تکنولوژی، زبان جوانان امروز است و ما باید تلاش کنیم تا با استفاده از فن آوریهای روز، فاصله ایجاد شده بین نسلها، بیشتر از این نشود.

توانمندسازی زنان توسعه کشور را بدنبال خواهد داشت


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .